Monday, May 28, 2007

Uzar Tanya

Disini saya ingin mempromosikan kaedah lain untuk mendapatkan jawapan segera dari Ustaz Zaharuddin. Selama ini, selain mendapat nasihat tentang persoalan agama daripada sahabat suami saya Tuan Sapuan (sila rujuk link ), saya juga gemar melihat pelbagai persoalan dalam yahoogroup ustaz zaharuddin. Di sini saya pastekan emel Ustaz Zaharuddin ke grupnya.

Assalamualaikum ,

Bagi sesiapa yang inginkan prioriti dari saya untuk menjawab soalannya dalam masa ringkas. sila gunakan teknologi baru iaitu taip

UZAR TANYA

diikuti dengan soalan anda, sms ke 33221 . Caj 50 sen dikenakan oleh penyedia sistem serta syrkt telefon untuk setiap satu sms.

Saya akan cuba pastikan jawapan dikembalikan dalam masa kurang dari 24 jam.

Baca penerangan lanjut tentangnya di

Sekian

Ust Zaharuddin

Pss...mahal ke 50 sen utk ilmu tentang hukum hakam yang boleh kita dalami? Saya rasa tak... Ilmu tetap tak boleh dinilai dengan kaedah apa sekalipun..
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!