Tuesday, November 04, 2008

Penyusuan Susu Ibu


Bismillah,

Gembira melihat seorang kawan lama yang telah berjaya mendirikan satu center utk ibu yang menyusu terutamanya, maka lahirlah posting ini. Kebetulan semalam juga saya telah terjumpa satu produk baru utk ibu menyusu, iaitu nursing kaftan. Wah, lepas ni kepada penggemar baju kaftan tetapi menyusu, tak payahlah lagi koyak kasik besar ketiak kaftan korang..hu hu...

Tak mudah juga ye nak menyusu susu badan ni yang mana Arwa saya yang dah umur 9 bulan sekarang dah merasa juga susu formula. Saya hanya mengekalkan ke'eksklusif'an nya sepanjang 6 bulan pertama. Skang ni terpaksa jugak paksa Arwa menyusu badan terutamanya di malam hari.

Tidak hairan juga banyak pusat2 yang menggalakkan susu badan ni mengadakan kursus untuk pengendalian penyusuan eksklusif ini. Satu darinya adalah yang terdapat di tempat kawan saya ni ah. Nampak gaya dia sedang mengadakan satu ruangan yang khusus untuk mereka yang menyusukan badan dengan konsultasi nya sekali.

Utk itu, kepada mereka yang nak mendapatkan konsultasi serta produk2 yang berkaitan boleh lah menghubungi makcik Farah :P di no 012-6448091 atau staff dia namanya Lia 013-2756020. Jika diorg ni ada no tepon baru utk shoplot diorg, akan saya update sekali lagi di sini. Anyway, GRACIAS Pa'an!!

Mmm...kepada yang nakkan produk nursing kaftan pulak bulehlah bukak laman web http://mypermatahati.com/ utk melihat produknya tapi kalau tak salah pada tarikh smlm saya bukak hanya ada satu je yang tinggal tapi Fezah akan tambahkan lagi kemudiannya...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!