Sunday, April 19, 2009

Supermummy Amazing Blogger Award



Uwah....Tengok gambar ni. Mula2 betul la saya tersengih2 bila tengok supermummy tinggalkan pesanan "hi! ur blog has been nominated for the supermummy amazing blogger award! do visit my blog for more details..thanks!". Ini bermakna seorang Tarzan telah dicalonkan untuk dapat award ni dan Tarzan itu terselit di celahan 60 orang colan2 yang hebat2. Oh tidak....

OK saya amik petikan ni dari blog supermummy ek :


Invite or even paksa your readers to click on the banner!
Top 10 highest clicks will be selected to enter the final round. I will monitor the clicks daily based on statistics by the ever supposedly dependable Google Analytics.

The clicks statistics will start counting from tomorrow, 17 April 2009 until Thursday, 30 April 2009. And only clicks/hits during this period will be counted.

To all the blogs' readers
Do your part and help your favourite blog to be the top 10 finalist for The Supermummy Amazing Blogger Award!

Lastly, thank you for the amazing support!

Mmm..anda boleh menyokong saya, anda boleh mengundi saya. Saya juga teruja tetapi saya tidak menaruh harapan utk termasuk dalam top 10 ini. Tolong fahami bukan sitisifir tidak optimis OK tapi saya cuma sedar diri saya kerana jika sekalipun saya adalah Supermummy Amazing Blogger, ia tidak akan terjadi jika saya tiada My Superhusband dan Anak2 saya yang sangat menyayangi dan disayangi.

Jadi dengan malu2, saya menjemput semua untuk berkunjung ke blog Supermummy bukan untuk sekadar mengundi saya tetapi mengundi Supermummy Amazing Blogger yang sebenar!!!

(Ayu....apsal awak bubuh nama akak aaa...bikin malu2 kucing je!!!)
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!