Friday, July 02, 2010

Iklan Oligo

Bismillah,

Korang yang ada TV di rumah mesti ada terperasan iklan Oligo yang baru kot? Ala, yang lagunya mcm yang di bawah ni tu...



Semenjak iklan Oligo tu keluar, budak2 tu pandai mintak Oligo dah. Siap buat gaya dekat mata tu..so, saya bancuhla air coklat Econsave :P Same je kan, semua air coklat. Bezanya jenama aje.

Yang saya sabo tu, bila Usamah lepas minum dia pun buat bulat2 dekat mata pastu goyang tangan dia kiri kanan macam yang kat dalam iklan baru tu dengan ucapan, "Kenapa umi bancuh air ni, tapi bila Usamah minum tak keluar pun huruf2 yang macam dalam TV??".

**Sungguh mistik soalan kamu Usamah weihh

8 comments:

  1. saya juga pernah beranggapan sedemikian kira2 22 tahun lalu.

    ReplyDelete
  2. saya juga pernah beranggapan sedemikian kira2 22 tahun lalu.

    ReplyDelete
  3. ahahahahaha... lalu uminya pon ambik gunting dan gunting hurup bubuh dalm kole air!

    ReplyDelete
  4. sabau je ler bebudak nih....iklan ni pengaruh besar jugak yer....

    ReplyDelete
  5. bijak.....bijak.....hehehe

    Buat saya tersenyum sumbing tengahari2x jumaat nih....hihihihi

    ReplyDelete
  6. pada pendapat saya, Oligo lagi sedap dari Milo! ;) hehe

    ReplyDelete
  7. hehehe. jangan main2 tau dengan pengaruh iklan kat tv. my nephews minta ape2 semue pas tgk iklan.hahaha

    ReplyDelete
  8. heheheee.. mujur lah anak2 tak penah lagi termahsyuk dgn aksi iklan.. tp comel lah usamah boleh pk camtu... sangat bijak..

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!