Friday, October 22, 2010

Draft Blogger Tak Boleh Buka Kalau Follow Blog Ada Malware

Bismillah,

Saje nak share..semalam saya buka Draft Blogger untuk sampai ke dashboard saya macam biasa. Walaupun tiap hari buka Draft Blogger tapi tak juga buat entry. Saya pun heran...hehehehe... Mana tak nye, ni tgh menaip pun, Arwa masukkan tangan dia dalam baju pastu tanya, "Umi, mana tangan Arwa??" huhuhu...nak cari tangan dia je dah berjam weiii...

Alkisahnya masa bukak tu dapat warning ada malware dari satu blog...sll kan kat dlm blog, bukan di dashboard so I guess malware tu datang dari Reading list bila kita follow mereka2 itu. Huhu...lalu meroyanlah sekejap saya...sebab saya tatau nak setel problem ni macam mana. Syukurlah ada 'otai' tolong saya...hehehe



Ketahui cara untuk cancel follow di link ni...
Takleh nak tulis panjang2 sebab tak jumpa lagik tangan Arwa :P

2 comments:

  1. kakyong penah jd cam ni.. x leh masuk guna chrome.. kalo tukor masuk guna firefox.. then cepat2 manage follower..

    heehhe... selamat berblog..

    ReplyDelete
  2. sya pun pernah kena jugak....

    sama la cam kak yong masuk guna firefox or IE...

    New Entry "Manusia Zaman Batu Muncul Depan Rumah…"

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!