Tuesday, July 21, 2009

MamaPayish GiveAway Contest

Bismillah,

Dengan penuh gigihnya, saya terleleh2 air liur melihat ada orang mahu bagi Giveaway (bersyarat hokeh!!) So, dah alang2 Arwa kejutkan umi tadi so umi bangunlah juga dan kebetulan ada di rumah opah, maka bolehlah umi cari hadiah untuk Arwa malam ni. (Abah...esok kalau umi ngantuk jgn marah ek sbb umi tgh cari CD free neh!!)

GiveAway ini sempena menyambut befday MamaPayish pada 29 Julai 2009. Doakan MamaPayish Panjang umur dan murah rezeki yerk.

MamaPayish GiveAway Contest dengan rasminya akan bermula pada 20 Julai 2009 hingga 29 Julai 2009.


SYARAT2NYA:

1) Terbuka kepada semua blogger yang mempunyai anak lelaki @ perempuan berumur 1 – 2 tahun.

--MamaPayish, anak saya perempuan setahun 5 bulan yang udah di CD kan hampir 3 bulan lamanya :)

2) Diwajibkan menjadi Follower blog mampayish-onlineshop serta add link blog ini dalam blog list anda.

-- Jadi Follower itu udah. Yang masukkan link itu saye dah masukkan masa mula2 MamaPayish promote Mamapayish Onlineshop di blog ini aritu lagik.

3) Sila tempek gambar di atas sebagai banner di sidebar blog masing2..banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini gune link ni :

http://mamapayish-onlineshop.blogspot.com/2009/07/mamapayish-giveaway-contest-sticky-mode.html


-- Lihatlah ye di right sidebar :)


4) Sila buat special entry contest ini dan upload 1 keping gambar baby anda sedang memakai cloth diaper (any brand) beserta dialog anak anda bergaya dengan CD yg dipakai.Pada gambar tersebut sila nyatakan:
- Nama anak (full/nick name)
- Umur anak


Saya jadi teruja dengan contest ini, OKlah saya tak dijemput pun tapi saya masuk ke blog Mamapayish sebab lepas balik kampung baru2 ni, dia antara orang yang baru update blog online nya. Lagipula, saya nampak dia promote di blog kakyong tentang kemunculan baru blog online plus giveaway ini. Plus, saya jadi teruja bila hadiahnya CD. Saya dah ada, ye betul...but i need some more untuk gantikan CD saya yang rosak. Tambah pulak apa yang Mamapayish offer adalah CD yang sama yang saya gunakan yang boleh diharap :P Kekkekekek....korang yang lain, saya kira anda boleh bagi sokongan juga kepada Mamapayish especially kepada mereka yang baru nak menambah2 CD baru ye...



Pasal gambar ni, actually saya tak gamak nak tangkap gambar my Arwa sampai terselak2 CD dia (berangan nak jaga bab selak belak setelah mengambil pengajaran dari rakan saya yang gambar anaknya teraniaya) tapi saya rasa gambar ini mudah2 an tidak mendatangkan kemudharatan buat anak saya tapi mendatangkan CD kepada dia. Owh, diulangi...nama anakku yang chantek ini adalah Arwa Bt Mohd Sabri, berusia 1 tahun 5 bulan.


Siapa yang mahu mengikuti pengalaman Mamapayish ber CD bolehlah rujuk di link ini ya...


5) Sila jawab 2 soalan wajib:
i) kenapa anda harus mendapat mamapayish giveaway ni??

Saya patut mendapat sabsidi ini kerana

  • Menggantikan sesuatu yang tidak memuaskan hati dengan sesuatu yang memuaskan hati.
  • Kerana memang Mamapayish (well actually her dear husband la kot yang akan select) nak bagi kat saya.
  • Insya ALLAH akan cuba promote blog ini kepada rakan2 ku yang sedang mengumpul2 koleksi CD mereka.
  • Arwa juga teringin nak ada beg katun baru setelah umi tak belikan dia beg
  • Last sbb in 7 mth time, Arwa will share this CD with her adinda insya ALLAH ;)


ii) apa yang anda tahu pasal blog online mamapayish?

Saya tahu ini adalah blog yang baru sahaja di war2kan kepada umum. Lalu Mamapayish mengambil langkah bijak dengan mengadakan contest ini. Adalah amat penting bilamana kita mahu menambah daya tarikan dengan melabur sedikit dahulu kan ;) Semasa pembukaannya tempohari saya terperasan dia membuat pakej 5 pcs of CD coolababy AIO dengan harga RM 185 (plus pos) dan 5 pelanggan terawal boleh bayar 2 kali. But then still ada T&C dia lah kan. But I'm not sure whether dah ada orang yang menerima kelebihan ini atau belum (hopefully sudah...sorry to say sbb ini menunjukkan ramai yang dah ambil peluang ber CD) . Semoga doa Payish supaya mamanya punya bisnes mantopp menjadi kenyataan......Gud luck to Mamapayish


6) Setelah siap entry tersebut, sila tinggalkan URL-link-contest anda di ruangan comment pada entry ini sebagai tanda anda SAH menyertai contest ini..ini juga memudahkan para juri membuat edisi terjah ke blog anda.


7) Pemenang akan dipilih 100% oleh abah payish sbb dia tidak kenal kawan blogger mama.

--hihi...tengok2 nnt abah payish suruh payish buat cabutan bertuah bila tgk ramai2 kawan blogger mamanya masuk!!


To Mamapayish..selamat menyambut hari ulangtahun pada 29 July ini. Semoga umur berkat dan dimurahkan rezeki...amin
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!