Thursday, September 10, 2009

Drama Dua Beradik

Bismillah,

Halamak..saya telah kena sound akibat dari tidak update blog ini. Kalau ada yang menunggu sungguh saya minta maaf. Mata saya serius berat time posa2 ni..he he... alasan yang kurang kukuh ye? Well, campur2 juga dengan takde idea. Masa tu kalau cari memang ada. Mmm...mcm mana dengan bulan puasa kalian? Saya seperti yang diceritakan telah membuat lubang di sana dan sini. Namun saya cuba juga melaksanakan satu ibadah sunat setiap hari....satu aje...huhuuuuuu...

Telah lama saya nak tunjuk video drama Usamah dan Uwaiys ini. Tolong abaikan suara Tarzan yang begitu nyaring di dalamnya ya...kemudian tinggalkan komen anda...hihi


1 comment:

  1. bagusnya....nak latih haikal jadi abang macam ni jugak insyaAllah

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!