Saturday, September 05, 2009

PEMENANG Peraduan Penyusuan Susu Ibu SRISURI.COM Anjuran Ratuhati.com

Bismillah,

Dengan ini buat kesekian kali...saya mendapat hadiah saguhati yang 'besar amat' nilainya iaitu CD lunatots (lame dah ngidam nak yang free...wakaka - dengar dek Sue Lunatot, dia cekik2 saya nanti) dan juga yang paling penting adalah ilmu penyusuan susu badan. Hasil dari sharing maring kengkawan di Ratuhati.com. Terima kasih yang teramat amat buat Srisuri.com yang telah menaja hadiah. Saya sangat JELES kepada 'Norsha' sebab dia menang set Spectra.

Saya sebenarnya adalah peserta pertama (ini bukan kredit untuk menang). Sebenarnya saya teramat excited dengan pertandingan ini. Tetapi perebutan kuasa komputer telah berlaku antara saya dan suami saya malah ada beberapa kali apa yang saya taipkan mengambil masa terlalu lama lalu bila saya tekan post aje, hilang semua yang ditulis. Owh, sungguh rasa nak menangis ketika itu.

Memandangkan grand prize dia sangat mengancam malah jika saya mahu membelinya, saya harus mengepau duit kedai saya sehari RM 30 sebanyak 20 hari baru boleh beli, maka saya beria2 di samping sambutan kawan2 di sana yang mesra amat. Okeh, jika anda mahu berforum secara sihat, Ratuhati adalah satu daripadanya OK...

Malah saya pinjam buku kursus penyusuan ibu saya dan saya lakar di atas kertas setiap pagi apa yang saya mahu tulis hari itu. Tapi bila dah berlawan2 dengan suami saya, kemudian hambatan customer yang sedang ramai musim itu, maka saya semakin slow berforum...wuwuuuu...TAPI!!! Saya excited semula arini sbb dapat barang free lagik...yey yey...alhamdulillah!!

Link pengumuman adalah di sini

Saya quotekan sikit lah ye supaya kengkawan saya di sini pulak akan dapat share dan sedut setiap inci ilmu yang terdapat dalam semua link di bawah...link ke forum ini adalah yang ini..

TEMPAT PERTAMA
Set lengkap spectra
Tajuk: terima kasih mak kerana menghalalkan susu mu kpd ku
Oleh: Norsha


10 HADIAH SAGUHATI
Menerima setiap seorang sehelai Lunatots Cloth Diapers


Disusun mengikut urutan tajuk

Andai Dapat Ku Undurkan Masa....
geez

Fakta atau Auta... Susu Ibu..
hai5176

Ingin menyusukan semula? Re-laktasi dengan ubat/Makanan tambahan..
Arissa

Kasih Sayang Dari Susu Ibu
sitisifir10

Rahmat dari SUSU IBU- Dedikasi untuk anakanda NURAIN SHAIERA
Hasrisa

Susu Ibu Anugerah Allah Buatku di Kala Bencana
ummiaha

Setitis Susu Ibu, Segunung Kasih Buatmu
Ibufarish

Susu Ibu Hak Si Comel ... Jom kembali kepada fitrah!
niznim

Susu umi untuk anak-anak umi..
Norita

Susu ibu vs susu lembu
ladybirdluv0ne

Tahniah kepada semua pemenang.
dan Terima kasih kepada semua peserta.
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!