Thursday, September 10, 2009

Drama Suami Isteri


Bismillah,

Apehal la sitisifir ni ek..dua tiga menjak ni layan drama aje... smlm tu real punya, arini punya cerita drama pun real jugak. Tapi bentuk dialog aje lah ye...ehehehe...

Asmaa' : Umi, abah panggil
Umi : Abah nak apa? Umi ngantuk sangat ni? (Sedang lena..maklumlah bilik opah ada air cond)

Pastu Asmaa' pun pi kat abah

Asmaa' : Umi...abah kata, kalau umi tak mai nnt abah beli umi lain!
Umi : Hah! (Sambil memasang kuda2 jurus ke 92)

Di meja makan...

Umi : Hohooooo...ada hati!!!! (Membuat serangan di kawasan yang akan membuatkan abah geli dan lembik tangan)

Abah : (Tidak berkata2 tapi mengeluarkan bunyi.....) Miaoooww...Miaoooww...
Umi : Ololololo...nak perhatian la ni ye..

Nota kaki :
1. Tidurlah di waktu yang seswai
2. Kalau suami panggil kot mana2 pun eloklah bangun...
3. Jangan jamu suami makan, macam jamu kucing makan

Pesanan penaja : Jangan biar sampai suami anda mengiaoowww dengan orang lain

1 comment:

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!