Wednesday, April 14, 2010

Arwa Buat Lawak Kentut

Bismillah,
Budak ini ramai yang minat. Kamu yang melihat mungkin kata, idak le cumil mana kot tak? Meh la tengok depan mata, insya ALLAH ramai berkenan. Kepada mak2 yang ada anak teruna, saya sedang buat mode kelip2 mata dengan bulu mata lentik kepada kalian :P Tengoklah apa yang saya kongsikan dengan kawan2 di FB..huhu...


Norhafizah Madzlan Arwa, boleh tak awak jangan paksa kentut utk buat umi ketawa. Awak dah terberak kerana awak paksa diri awak kentut dan umi kene basuh CD tu...waaaaaaa

Semalam pada pukul 11.52 pagi · ·
Shaakira Uzir
Shaakira Uzir
La, ada gak pesen ni, haha.... Klaka la arwa ni
Semalam pada pukul 12.32 ptg ·
Shamsiah Sha
Shamsiah Sha
hihihi...lucu tul la ank c.mat n c.pija ni....
Semalam pada pukul 3.18 ptg ·
Norhafizah Madzlan
Norhafizah Madzlan
huhuhu.....sgt tak kose basuh cd sbb berak sikit2
Semalam pada pukul 4.50 ptg ·
Siti Nadhilah
Siti Nadhilah
nakal la ank2 kak pija ni..
17 jam yang lalu ·
Qay Muhd
Qay Muhd
hihih lawak aaaaa
9 jam yang lalu ·

Tengah kitorang lepak2 masa saya susukan Ahmadi, dia kentut dan saya mcm selalu buat2 senget hidung kata dia kentut mucuk. Lepas tu, dia pun berusaha lagi, boleh lak tu tapi akibat dari nak buat lawak tu sampai terberak2. Memang dia pulun teranlah kiranya sebab nak buat lawak tak semenggah tu....uhuhuhuhuhu

6 comments:

  1. lawak la arwa nie hehe tp bgusla dia, bersungguh2 nk hiburkan hati bondanya

    ReplyDelete
  2. Ala...dah baca di FB lah! Nexxttttt.... hehehe

    ReplyDelete
  3. muakakkaka arwa tercirit rupanya daaaaaa

    ReplyDelete
  4. Tu la... ibu dok ajar permainan yang tak senonoh... huhu...

    Kesian Arwa... ni tengah membayangkan muka dia waktu meneran tu... huhu...

    ReplyDelete
  5. huhuhu...tu lah uminya yang menggalak tu jadik gitu kan..huhuhu

    *ainul - arwa teran pun still menten cumil :P

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!