Sunday, May 02, 2010

Bukan Senang Nak Posing Dgn Anak Ramai



Bismillah,

Hihi...kalau dah elok2 baris ni pun mata tak tengok kamera plak kan...tak sabar nak tengok Ahmadi ada sama dengan diorang ni... korang bayangkan la mcm mana saya bawak kanak2 tadika Islam ni ke Econsave aritu... nasib baik takde rak jatuh jek kena langgar keretapi kami ni...hihihi...

Adui, rindunye kat anak umi yg pakai baju kunin ijau tu. Katanya abah, dia dah duduk dekat umah sewa di Pasir Putih sana. Jadi kalau ada sapa2 yang duduk dekat sana, boleh la mula contact saya nak buat member. Setakat yang saya kenal di P.Putih ni adalah isteri kepada kawan suami saya.

Lupe plak nk bgtau..itu sepupu saya yang belakang diorang tu...namanya Adam Afif, kecik2 lagi sudah pandai macho2... Dah sekolah dah tapi nampak mcm anak buah2an dia lagi besar..ahahahaha

Owh...sangat bestnya kalu dpt kumpul sama2 semula :) :( (celaru emosi...tatau nk senyum ke nk nangish)

3 comments:

  1. usamah jegil mata takut matanya terkatup masa kamera snap. hahahah.

    ReplyDelete
  2. mesti ada dua cameraman ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. k.an...ahahaha... diorang ni semua mata jegil2....nasib jek telinga tak capang mcm umi dia. :P


    elissmie, mcm artis lak kan ada banyak kamera nk tangkap gambar

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!