Monday, May 03, 2010

Apa Khabar Makcik2??


Assalamualaikum makcik2 sekelian,

Harini umi sibuk, dia pun tak ada idea sangat nak tulis panjang2. Katanya dia rindu kat abah. Mmm...rindu boleh buat umi senyap seribu bahasa. Mujurlah saya dah pandai mengekek, jadi taklah umi rasa sunyi sangat. Huhu...terpaksa la menunjukkan perkembangan kat umi kalau tak nnt dia lagi susah hati. Saya kan anak soleh....

Mmm....minggu lepas kan, ari Sabtu, umi bawak saya dengan k.Asmaa' pergi Dewan Millenium, Kepala Batas. Umi mabuk tengok buku kat situ. Nasib baik Wa Syiqah dgn Maksu Dila ikut kalau tak sah2 umi letak saya dekat orang yang jaga kaunter. Umi kata nanti dia upload buku2 yang dia beli tapi apa yang saya boleh kata, buku tu banyak gila. Manakan tak...banyak buku harga dia RM 1, RM 2, RM 3...

Makcik2, arini Isnin, mesti makcik2 manyak kerja nak dikerjakan...pesanan saya, janganlah malas2 ye makcik, semoga kerja2 itu menjadi ibadat yang dinilai tinggi oleh ALLAH atas keikhlasan kita. Dengan hati yang ikhlas insya ALLAH akan datang ketenangan dan kepuasan yang tidak terhingga. Semoga makcik2 happy arini... Wassalam :)

**Agak2 besar nanti saya hensem macam abah tak makcik2??

7 comments:

  1. makcik sihat.. ahmadi kena selalu mengekek kay, kasi ummi ceria! :)

    ReplyDelete
  2. salam ...hai comelnya dia.....

    ReplyDelete
  3. amboi matanya...putih bersih..cute sekali

    ReplyDelete
  4. salam, hari ni.... sihat! semoga disihatkan untuk sepanjang hari dan hari2 yang akan datang juga sihat.. take good care okeh..besar nanti jadilah hensem juga macam bapanye...hehehe and sweet macam uminye...

    ReplyDelete
  5. makcik meroyn nak mkn ayam kampung bakar madu.
    adeiii...

    ReplyDelete
  6. Macik UM, baiklah...sy ngekek sampai senak perut utk kasi umi hepi

    Macik Alimaz, hihi...malu saye :P :P

    Macik Su Mamasyaza, menusuk ke kalbu kan??

    Macik ygbaik, amin..

    Macik Ayu, nnt sy suruh abah semelih ayam dia...nk pos guna apa?? :P

    ReplyDelete
  7. laaa awat ahmadi tak bgtau umi kalo nak mai bertam mgu lps, g singgah rumah makcik qay..kalau tak boleh jamu keropok dr klntan yang sdap2...hihih

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!