Wednesday, April 21, 2010

Rindu


Bismillah,

Sengaja saya tulis entry ini. Serasa tak terdaya lagi menahan rindu. Sekali ini, saya telah dikalahkan oleh stress yang telah menyebabkan saya betul2 menangis. Terbaru suami saya demam, kami terdiam sesama sendiri sedang bil telefon berjalan. Diam antara kami itu ibarat satu komunikasi yang hanya kami mengerti.

Saya perlu tamatkan penderitaan kami ini. Mohon restu semua, beri peluang kami bersama-sama. Maaf kalian...tidak dapat lagi menulis. Sekadar melepaskan apa yang terbuku dihati.

4 comments:

  1. hope kak pija dpt mengatasi perasaan rindu & sedih ini

    ReplyDelete
  2. banyak kan bersabar yer..

    ReplyDelete
  3. salam kak...banyak2 bersabar yer...allah menguji insan yang dikasihi....

    ReplyDelete
  4. sedih la pulak sampai kat n3 ni...

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!