Wednesday, April 21, 2010

Jangan Pisahkan

Bismillah,

Uhuk...apsal tajuk arini meleret2 nak suruh orang rasa apa saya rasa. HAmpehs kan?? PEtang ini actually saya kene cek mata kat Titi Serong. Yupp at least ada xtvt utk lupakan sekejap resah di jiwa. Takde buat mende pun kat situ, ada saringan aje dan saya akan sebar pamplet sikit2 kepada mereka yang hadir sama.

Ahmadi dan Arwa? Terpaksa tinggalkan pada keluarga As (staff saya). Sangat terhutang budi sangat dengan mereka. Tinggalkan sedikit susu buat bekalan Ahmadi, harap2 mencukupi dari 2 pm ke 5 pm. First time saya tinggalkan Ahmadi, kalian doakanlah bekalan untuk dia mencukupi... saya tak pernah tau pun banyak mana susu yang cukup untuk Ahmadi sebab Ahmadi tak pernah minum dari botol. Air masak pun belom pernah. Mintak2 dalam tempoh tu dia OK :(

Cerita tentang kuda di bawah, sekarang mereka dah dipisahkan. Simah kini dah ada tuan baru. Sian kat dia tak nak makan dengan tuan baru...pasti dia derita rindu kepada Mc Na. Sedang kuda pun tahu merindu, apatah lagi suami isteri dan ibubapa anak kan??



2 comments:

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!