Monday, December 26, 2011

Entry Saya Dalam Forum Yang Penuh Kelucahan

Bismillah,

Korang ada pasang Feedjit tak kat blog korang? Ala... yang macam dekat bucu bawah kanan blog saya ni. Kalau korang ada, korang rajin tak tekan 'Real-time View' dekat bawah sekali dalam kotak tu? Saya paling suka buat blogwalking dari situ. Saya cuba membalas kunjungan dari link yang tercatat padanya.

Ini saya nak cerita 10 hari lepas. Saya membelek real-time view saya semasa sedang tengok Tanyalah Ustaz di mana Ustaz Zaharuddin sedang membawa tajuk Sempurnakah Solatku? masa tu. Bagus tau tengok dan saya rasa ada dalam Youtube atau cari je kat FB dia supaya dapat sama2 audit solat kita.

Sekali masa tengok feedjit tu, saya perasan ada link baru masuk dan saya pun terus buka dan ia membawa saya ke satu laman forum. Dulu masa musim forum dulu, saya register dalam banyak betul forum sampai kadang2 saya punya email penuh dengan noti dari forum tu. Saya cuba untuk masukkan username dan password dan rupanya saya adalah nonmember forum tu.

Tapi ntah kenapa saya rasa nak sangat tengok kenapa visitor tu boleh datang ke blog saya ditengah malam. Jadi saya register untuk masuk forum tu. Selepas register, tertelan la ayaq lioq cek.... rupanya forum tu penuh dengan kelucahan yang meloyakan. Cuma yang saya nak cerita di sini, rupanya di celah2 keloyaan itu sebenarnya pelayar2 forum itu ada fitrah untuk kembali ke pangkal jalan.

Saya cuba juga korek semula entry tu dalam blog ni tapi rasanya apa yang diorang share tu adalah entry yang saya buat sebelum saya ketagih blogspot lagi di mana saya jumpa entry tu dalam yahoogroup pada tahun September 2006. Sebab tu saya kopipes entry saya semalam tu.

Saya tanak bgtau dari forum mana visitor tu datang. Saya buka dan saya tak boleh nak elak gambar yang bukan2 ada dalam thread tu. Rasa nak terkeluar pulak semula Radix Mai Secawan saya tadi. OK... ni saya nak share respon dalam thread tu atas apa yang saya tulis.

Bagus la ada info2 begini.... biar ada kesedaran dikalangan tuuuttt....

Ehmm...Alhamdulillah...Ada diantara kita kita nie yang buat research dari sudut Ugama...Bukan hanya untuk suka suka saja....Kenkadang kita perlu hiburan rohaniah....tapi tak der saluran...Mekacih kepada pembuka bicara...
Teruskan niat murni....Disamping hiburan ada keugamaan...

kita kongsi mana yg patut...yang elok,kita ikut...yg xelok,sendiri pkr la...masing2 dh besar kan?hehehe...

seks yang halal adalah lebih nikmat dari yg haram..pikio...pikio la ye geng sume..peace

selain dari itu, hubungan kelamin jugak dapat mengurangkan stress. so bila stress kurang kita dapat menjalani hidup dgn lebih gembira.
satu lagi yg menarik bila berjimak ni, dapat melindungi Masalah Kelenjar Prostat. Kajian telah menemukan bahawa masalah prostat terjadi atau mungkin bertambah buruk disebabkan cairan yang dihasilkan dalam kelenjar. Inzal secara teratur akan membantu membersihkan cairan tersebut.
ini semua aku petik dari laman web...maybe kenkawan lain boleh tamnah lagi.




betul tu...aku sokong statement kau. macam orang cakap air dah naik kepala...tu yang buat orang stress.
anyway nak cakap satu je, seks halal itu lebih nikmat daripada seks tak halal. tak perlu risau kena tangkap, tak perlu risau termengandung dan tak perlu nak seksa-seksa diri tahan dari tuuuttttt!!


Ih...menyampah lah nak kopipes... sbb diorang dah mula start melalut.. adui, serius saya dah takleh nak teruskan menulis ni.. loya lah weiii..


Cuma nak bgtau lah kepada para blogger, cubalah membawa manfaat. Saya bukan nak kata saya buat benda yang betul sangat pun. Saya nampak penulisan dalam dunia internet ni, kita akan dapat peluang berdakwah lebih jauh dari dalam kehidupan dunia nyata. Percayalah saya, orang yang hidup berlandaskan nafsu tak serah diri pun ke masjid untuk dengar tazkirah tapi mana tau, entry seperti ini di kopipes dan singgah menjadi alat dakwah di dalam tempat lepak mereka mcm di forum tu kan...?? Semoga dengan tulisan kita maka akan menjadi alat hidayah ALLAH sampai kepada mereka. 


Kepada pemilik dan peserta forum berkenaan, saya memohon keampunan jika ada yang saya tulis di atas menyakitkan hati, sesungguhnya saya menggunakan iman saya yang nipis itu membenci apa yang terkandung di dalam forum kalian...maafkan saya..



2 comments:

  1. tahniah pija, semoga semakin manafaat yg dpt dikongsikan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Salam. Hye akak, yahoogroups yang akak maksudkan tu respeks group ke? Saya rindu group tu :)

    Daripada group tula saya selalu follow blog akak dan kenal akak :)

    Salam perkenalan dari jordan :)

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!