Friday, March 09, 2012

Header Blog Baru & Makeover

Bismillah,

Saya suka sangat warna blog baru saya. Sekarang kalau orang tengok, orang akan describe ia sebagai warna warni. No more kuning, no more hijau dan lain-lain. Its colourful now. Saya lihat ia kelihatan sangat comel sekali. Hehe.. Selain tu saya juga suka dengan header baru saya. Header yang sama saya letakkan di timeline saya di dalam facebook.

Ok, kalau kalian suka dan nak mencuba, boleh hubungi Kakyong untuk makeover blog. Untuk blog saya, Kakyong buatkan butang max min di sidebar dan memperkemaskannya, kemudian tukar background dan seterusnya adjust header.




Untuk header pula, boleh rujuk hasil kerja Nor Abdullah di sini :


Tentang harga saya tak dapat nak share di sini sebabnya setiap tempahan mungkin berasingan memandangkan tidak sama apa yang kita perlukan untuk blog atau timeline kita. Tetapi apa yang saya boleh kata adalah 'sangat berpatutan dan berbaloi'.

Terima kasih k.yong dan Nor yang sudi bantu saya mencomelkan blog saya dan insya ALLAH semoga kekal setahun selepasnya dengan wajah ini.

*Sayang sungguh lupa printscreen sebelum ia bertukar wajah :)
*Signature saya di bawah ni pun k.yong yang buatkan

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!