Monday, February 21, 2011

Udang Mahal

Bismillah,

Kami jarang sangat-sangat makan di luar. Tapi beberapa hari lagi saya akan sentiasa makan di luar mencuba resepi2 baru tapi agak menyedihkan adalah kerana anak-anak tak dpat di bawa bersama. Saya ada kerja beberapa hari ni jadi anak2 saya tinggalkan pada adik dan abah saya. Ye...mereka datang dari Pt Buntar sbb nak menolong saya. Terima kasih sangat!!

Mood dah ke laut, walaupun nak berjalan jauh tapi susah hati sangat nak tinggalkan anak2 ni. Tambah pulak Asmaa' dan Uwaiys baru baik demam. Semoga mereka OK saja sepanjang kami tinggalkan diorang. Ahmadi saya bawak bersama atas komitmen saya untuk menyusukan dia. Untung kan jadi Ahmadi?? Hehe... Kerana susu yang dia perlukan dari saya maka dia tak ditinggalkan.

Sebelum pergi, rasa macam nak ratah udang ni je...ahahaha...kalah perempuan mengandung punya mengidam.


Udang ni mahal sangat! Tapi untuk makan setahun sekali no harm to try. Sebelum beli fikir panjang2 dulu...ahaha.. udang ni pun saya beli masa staff saya datang ke rumah masa diorang ada kursus di Kota Bharu hujung tahun lepas. 


Tekan butang kongsi di bawah untuk share dengan yang lain ye :)

2 comments:

  1. ni udang galah ye kak?
    shira sejak kawen, selalu dpt makan udang galah. FIL rajin gi mancing... selalu simpan untuk shira yg besar2... tp asal time pregnant je xsuka makan udang, untung la hubby...

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...dtg follow blog akak

    bestnyer tengok udang...besar tue...mesti puas makan

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!