Tuesday, April 14, 2009

Selamat Kepantin Lame




12.04.09 berlalu tanpa kami sedari. Padahal tarikh itu 6 tahun yang lalu, suami saye buat2 terpinga2 dan saya tersipu2 (real punya tersipu2 aaa) malu...eceh. Ade ke tak ingat anniversary sendiri?? Ape punya nyanyuk da...




Owhh..umi sama abah betul2 sudah semakin tua. Pagi tadi abah tak sure dia dah kunci pintu umah ke tak masa nak anta Asmaa' dgn Usamah pergi sekolah. Umi lak tak perasan juga abah dah kunci pintu ka bulum. Dan umi juga tertinggal handbag umi di umah. So, abah kene buat senaman ringan la panjat tangga utk amik handbag umi yang dah terputus talinya tu.




Seterusnya, kami sama2 lupa Timah cuti arini. Jadi time Anati call bgtau dia takde kunci kedai, umi terpaksa la bergegas balik utk amikkan kunci kedai. Mentang2la bos ek, secukup rasa je nak pegi lambat aritu. Tgh2 jalan, umi baru perasan bahawasanya umi tak bawak kunci umah yang ada kat tangan abah. Terpaksala umi patah balik ke tempat abah untuk amik kunci rumah. Huhu...




Umi rasa abah betul2 dah tua dan abah pulak buat2 rasa muda. Abah pulak sll kata umi semakin tua sedangkan umi sentiasa rasa abah akan sentiasa tua dari umi. Owh anakanda2 ku, selesaikanlah kemelut kami neh....He he... Tolonglah undi bahawa umi lagi muda remaja compare to abah.




OK, gambar di atas ini adalah sebagai menghargai penat lelah mak su Dilah yang sanggup mengenepikan assignment dia (tak baek tau nnt lecturer tibai...) utk buat keje edit mengedit gambo kawen kami. Memang ada beberapa keping aje....dan beberapa ini lah yang di edit dek maksu Dilah. Tenkiu bebeh!!
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!