Thursday, August 26, 2010

Keputusan 1st Solid Food Full With Love Giveaway

Bismillah,

Ini gambar Arwa aa...bukan Ahmadi, Ahmadi setakat ni takde lg rekod comot mcm ni :P

Alhamdulillah, selesai sudah 1st Solid Food Full With Love Giveaway (contest actually). Setelah saya teliti semua cadangan resepi, maka alhamdulillah telah terhasil pula satu lagi artikel untuk dikeluarkan dan akan dikongsi bersama dalam Blog kesayangan saya tu. Setelah diedit kesemuanya, terdapat 20 ms dengan font Arial 10 yang berisi dengan resepi (majoritinya) dan beberapa schedule yang berkaitan tentang makanan pejal pertama bayi.

OK, entry tu saya akan keluarkan pada 4 September 2010 di blog sitisifir so kepada semua kawan2, anda bolehlah tunggu tarikh tu. Kene sabarlah sikit tunggu...atau kalu anda nk cepat sila ke link ini dan tgk kotak komen. Susah tau ai nak kopipes tauuuu...siap edit cantek2 lagik... Puas hatilah saya buat benda ni sbb dapat manfaat tapi yang tu semua saya akan ulas dalam entry 4 September tu nanti. Cuma sekarang saya nak bgtau PEMENANG contest ni....

Penyertaan paling banyak : UMMUABDULLAHSYAKIR dengan 11 penyertaan dan mengalahkan Mrs Contest seantero kita SUZI MAMA ZHARFAN dengan 10 penyertaan. Hebbat!!!

TAPI!!!

Kahkahkah...ada tapi ye kawan2...

Syarat saya mengatakan

Pilihan pemenang adalah berdasarkan 'entry yang saya suka'. Mungkin juga sbb entry tu kreatif, atau mungkin gambo dia lawa atau mungkin resepi yang ringkas untuk digunapakai.

Entry mereka berdua yang saya sebutkan tu mmg kreatif dan saya berterima kasih kepada komitmen yang kalian beri dalam contest ni. Kepada peserta yang saya tak sebut tu jgnlah kecik hati, semua dapat bahagian dalam contest tu. Kelak, idea yang kalian kongsi akan dapat pahala tau...sbb kongsi ilmu. Ni kita nak mendidik ibu2 ni supaya tak bagi bijirin segera semata2 kepada anak2 ni....

Kalau ada 3 hadiah memang 2 yang atas pun dapat jugak...tapi maaflah, saya masih bertatih semula dalam bisnes ni dan dengan penuh gembiranya saya memilih :

PEMILIK BLOG DANISH : FULL OF LUCK 
sebagai pemenang kali ni...
dan anda boleh memilih apa saja (satu item saje) dari dalam Sale @ Sitisifir sebagai hadiah...
Sila email kan item pilihan anda, nama, no tepon & alamat OK....kalau takde yang berkenan anda boleh KIV sbb lepas raya saya akan masuk lagi item lain untuk baby lelaki.

Kepada peserta yang lain, anda telah mendapat bahagian anda dengan point....
Walaupun point tu kecik aje, tapi....saya dengan besar hati juga nak bagi...
sob sob...sambil terketar2... agagagagaga
Jgn lupa ya tinggalkan link blog mana yang anda berkenan supaya boleh le saya ziarah bila2 (ewah..mcm ayat mak angkat pulak) sbb saya keberatan nak simpan link blog contest anda. Semoga terjalin sesuatu yang lebih bermakna selain sekadar masuk contest semata2 :)

Untuk senarai point, anda boleh rujuk ke link ini yepp...

Doakanlah daku supaya murah rezeki yeee
tenkiyu ebribodi and ailapyulah!!

1 comment:

  1. Salam kak,terima kasih umum juga blog saya walau tak terpilih.Apapaun saya seronk berkongsi resepi anak2.


    btw,jemput dtg nnt blog utama saya,yg tu cuma blog contest je.nnt saya akn buka balik blog tu.

    http://ummuabdullahsyaakir.blogspot.com

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!