Sunday, June 12, 2011

Hari Yang Sibuk

Bismillah,

Hari ini adalah hari cuti peristiwa bagi negeri Kelantan sempena pasukan bola Kelantan dapat masuk final. Semalam separuh masa pertama saya tengok kejap bola dengan suami sebab hujan. Dah nak masuk separuh masa kedua tu dia mula tinggalkan saya. Selalunya malam2 sempat jugakla layan cross stitch sejarum dua tapi semalam kalau saya buat jugak, alamatnya jahit tangan sendirilah.

Pagi ni boleh dikatakan hari pertama saya stay dengan anak2 di rumah sendiri. Sepanjang saya tinggalkan suami saya yang patah tangan ni, at least takde la sepah sangat rumah but still kena basuh pinggan especially periuk yang dia memang takleh nak basuh. Kemudian kain selambak yang kering tanpa bersidai...hukhukhuk..  Plus si Uwaiys yang tak siap homework lagi.

Jadi hari ni tak dapatlah saya nak menulis blog panjang berjela. Mana khusyuk dan mana masyuk kalau dalam kepala dok terbayang setambun bukit dalam bilik. Pagi tadi saya memasak dan buat kerja dapur yang mana patut. Anak2 dah makan nasi dan skang adalah masa untuk sangkut semua baju2 dalam bilik. Sementara tu mari umpan anak2 dengan VCD baru.

Semoga bukit itu cepat surut!

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!