Friday, June 17, 2011

2 Sos Ini Disahkan Ada DNA Babi

Bismillah,

Rujuk kepada link ini di mana dua sos di bawah telah disahkan mempunyai DNA ba alip ba ya oleh JAKIM.



Sebenarnya saya dah lama amat tak guna sos dalam masakan saya sebabnya suami saya menegah. Tapi kat rumah saya ada beli sebotol in case nak makan dengan cucur. Kalau setakat nak masak, saya akan blend cili kering untuk ganti sos cili dan tomato yang akan dimasak untuk ganti sos tomato.

Saya ada alternatif untuk kalian jika ragu2 dengan status halal dan boikot mana2 produk. Beralih kepada menggunakan HPA. Jika anda tak ada ahli dan malas nak masuk ahli, boleh gunakan no ahli saya 463126 Norhafizah Madzlan. Malah, ada beberapa stokis saya tengok dia tak mintak pun nombor ahli tapi still bg harga ahli.

Semoga kita dapat elakkan makanan syubhah dan seterusnya menjaga hati kita.


1 comment:

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!