Thursday, June 30, 2011

Book Store @ Sitisifir

Bismillah,

Jika berminat anda boleh klik di sini menggunakan Internet Explorer dan klik pada Daftar Masuk di atas bahagian kanan. Sila daftar untuk pertama kali. Atau anda boleh order direct dari saya. Harga pos akan diberitahu kelak. 

**********************************

Saya dah daftar Stormreaders. Sbbnya saya minat buku. Jadi, macam AdikBijak, saya akan kumpul point sampai dapat beli buku dengan diskaun baik punya atau free terus! Jadi, kalian sila2 lah ke dua kedai buku (e-store) saya di link bawah ni ek...

Selamat membeli dan membelah buku-buku di StormReaders :
Jangan lupa untuk Daftar Masuk dahulu sebelum explore e-Store ini

Juga buku-buku kekeluargaan dari store di bawah : 

AdikBijak



4 comments:

  1. SAMALAH KITA...minat buku juga

    ReplyDelete
  2. camne nak dapat point tu??

    ReplyDelete
  3. Leney...cuma kadang2 tak dan nak membaca... :P eh kadang2 ke mmg sll? :P

    Chekna, bila org beli di e-store kita tu, dapatlah point nya... tp tak byk la... huhuhu

    ReplyDelete
  4. me too dah join. tapi dok beli kat kedai buku gak :)

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!