Sunday, July 24, 2011

Berkelah @ Gong Kedak

Bismillah,
* Jemput tengok keluaran terbaru buku dan majalah ilmiah di sini.





Ni kira trip kedua kami ke kem ni dalam hari tu. Sebabnya saya baca tentatif ada pertunjukan jet petang tu. Habis satu keluarga siap bertikar dengan cucur koko dengan sejag air teh saya bawa. Kesian mertua saya yang nak tengok secara dekat pertunjukan jet. Kami dah tak ke kawasan tengah lagi sebab kebanyakan acara telah kami lihat melainkan pertunjukan jet. Sayangnya....tak ada :((



Walaupun tiada pertunjukan jet, tapi kami duduk di sini sambil melihat payung terjun. Sekurang-kurangnya kami bersama-sama duduk dalam satu keluarga. Oh ye..ketika ini Asmaa', Usamah dan Uwaiys ikut mertua saya dan adik2 ipar saya explore aktiviti di tengah padang.

3 comments:

  1. bestnye berkelah .. lame teman xberkelah sefamily

    ReplyDelete
  2. nama anak sedap2 dann unik

    ReplyDelete
  3. Hanie, huhu..kalau tepi pantai takpe plak..ni tepi padang...kehkeh

    Puan bee, itu nama yang abah diorang pilih :))

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!