Sunday, July 17, 2011

Review Hari Terbuka TUDM Gong Kedak

Bismillah,
Hehe... ada banyak versi cerita kat Gong Kedak ni. Nanti saya rajin saya cerita satu persatu ye..
Ini sekadar gambar pembukaan.

Secara overallnya nanti dah habis cerita pasal Hari Terbuka ni baru saya bgtau ek... Asalnya saya nak peram dulu segala cerita tentang Hari Terbuka ni tapi saya tengok di Feedjit saya hampir setiap hari akan ada orang search nak cari berkenaan hal ini. Saya rasa orang nak tau so sebelum ia jadik pekasam, maka saya keluarkanlah juga.



Secara ringkasnya kira OK lah juga Hari Terbuka ni. Yang tak bestnya adalah dia buat program tak ikut tentatif dan pertunjukan jet yang kami harap muncul pada hari pertama sampai siap bawak tikar tak menjadi. Uhukkkk padahal itulah agenda mega kami ke sana ari tu...sobbbsobbb


Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!