Saturday, July 23, 2011

Pancaragam TUDM

Bismillah,
Lihat dulu entry saya berkenaan Hari Terbuka Gong Kedak di sini :


Saya suka pancaragam dengan formasi yang macam ni. Masa zaman belajar di UKMKL dulu, saya pernahlah singgah tengok jiran kami di PULAPOL buat persembahan di Tasik Titi Wangsa. Siap dengan pertunjukan yang ada motor tu lagik. Tapi masa saya pergi ke Hari Terbuka TUDM Gong Kedak tempohari, saya kategorikan persembahan mereka ni sebagai ringkas sahaja.


Gambar saya tak banyak amik, sbb saya banyak amik videonya sahaja. Kalau nak tengok klik lah di bawah ini :)






Sori, banyak berleter sikit dalam video ni...
nak kawal anak-anak tengok mataharinya
nak kontrol Arwa yang takut nak masuk jetnya
ganggu konsentrasi umi betul :P


Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!