Sunday, May 24, 2009

Mem'Follow' dan Di'Follow'


Bismillah,
Kalau ada cekgu BI, atau para pejuang bahasa Melayu, pastilah mereka rasa GUBRA dengan tajuk entry saya. Mula2 nak tulis pasal multilanguage rentetan dari membaca blog k.Yong tentang cara dia nak ajar Fikri anaknya utk speaking London tetapi dah tgk pulak entry dia yang ini so plan asal saye dah terbuntatterbantut.

Ntah la sebenarnya saya rasa segan dgn K.yong sbb dia keep on mention my name bila2 pun dia masuk kat blog lain. Itu pasai saya rasa teruja utk sembang2 tru YM dgn dia tapi alproblemanya saya tak jumpa pun dia ada YM ke tak. Saya tau dia duduk Ipoh dan part yang saya suuukka sangat adalah dia pakai spek. So, skang saya nak bodek K.Yong, kalau K.Yong nak buat spek, sudilah kiranya datang ke kedai saya so that saya boleh belanja lens K.Yong (hopefully ur prescription is not special order lens). Tak menarik ke tawaran saya ni K.Yong?

Ini adalah kerana saya rasa ada baiknya saya menghargai K.yong dengan cara ni sbb dia mungkin jadi top referrer saya tanpa saya sangka. Jadi saya harap umpan saya utk buat K.Yong datang P.Buntar dan singgah tempat saya menjadi. Ha ha...

Saya tidak pernah mendaftar utk menjadi Follower kepada sesiapa. Saya minta maaf utk ini. Dalam YM list saya yang terkini saya ada 748 orang dan ramai daripada mereka adalah blogger tegar malah ramai juga dari mereka adalah teman gossip saya. Hihi.... saya selalu juga berkongsi suka duka saya kalau bersembang dengan mereka cuma akhir2 ini saya semakin hampir bertemu dengan satu kepuasan baru iaitu dgn meminimakan jam online saya sambil memberi impak maksima kepada anak2 ku. Jadi hasrat baru saya ini telah membuatkan sapaan mereka selalu tidak bersahut.

Berbalik kepada persoalan kenapa saya tidak follow orang. Saya bimbang kalau saya follow yang ini, saya tidak akan follow yang itu. Sbb saya sll rasa kenapa orang ini follow saya sedangkan orang itu yang lebih rapat dengan saya itu tidak follow saya. Hihi... adakah saya jeles? Bukanlah jeles ek, saje tertanya2 aje...he he

Tapi, saya sedar, yang rajin memberi komen akan selalu saya kembali kepada blog mereka. Macam blog k.Yong lah. Dan sekarang saya dapat rasakan entry kami berjangkit2. Kiki...ye ke K.Yong?

Utk yang follow saya, saya ucapkan terima kasih sbb follow jugak blog Niyang Rapik ni. Maaflah kalau kadang tu anda tak bertemu manfaat di sini. Mmm....apa ya yang saya mahu bg pada follower saya? Persahabatan boleh? :) OKlah, sblm saya lebih tak fokus lagi sbb time iklan je datang menaip ni..tgh layan CSI he he
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!