Thursday, June 11, 2009

No. 2 Bonda’s Day Contest 2009 Sarakids

Bismillah,

Lihatkah anda tajuk di atas? Iye, saya 'ter' dapat no 2 dalam contest yang saya masuk itu. Saya target saguhati aja tapi saya dapat no 2. Hadiahnya? Nantilah bila dah dapat baru saya bagitahu tapi yang sahihnya pemenang no 1 adalah Pakej Percutian ke Tiara Beach Resort, Port Dickson. Woowwee alangkah syioknya andai saya dapat hadiah yang ittew...

Oh tidak sitisifir..jangan berikan ayat yang tamak. No 2 pun kamu tak layak mana. Jadi, jangan berangan tinggi langit. Hihi...Sini saja saya nak share tiga pemenang yang Puan Farah Cute (ini ayat bodekkah?) dalam blognya kurang lebih 3 jam yang lalu.

Berikut adalah pemenang utama: (Tahniah buat mereka)

Mama Suzie a.k.a Mama Zharfan

Bonda bertuah ini akan membawa pulang hadiah: Pakej Percutian ke Tiara Beach Resort, Port Dickson

Pemenang kedua: Puan SITI SIFIR a.k.a Puan Hafizah Madzlan (iyyeww...siti sifir ada Puan??)


Pemenang ketiga: Puan Nurul


Korang tak percaya ke yang no dua itu saya? Tak percaya terjah blog Farah ek..

Dah lah cerita 'perasan menang' saya...yang itu tidak penting, yang pentingnya adalah perkara berikut :


pihak SARAKIDS management team serta keluarga dgn berbesar hati menjemput
semua relatives, suppliers, customers, kwn2 terdekat, kwn2 blog, clients dan
sesiapa sahaja yang ingin menghadiri Mini Open Day SARAKIDS dan sambutan Majlis
Hari Lahir Puteri Sara Azalea Binti Saiful Azwan (anakanda pengasas SARAKIDS).
Maklumat lanjut adalah seperti di bawah:

Date: 28th June 2009
Venue: SARAKIDS Boutique, 42-1, 1st Floor,
Jalan Opera L U2/L, Tmn TTDI Jaya, Seksyen U2, 40150, Shah Alam,
Selangor
Time: 2.30pm - 6.00pm
Theme: White & Pink

Sekarang saya dah pening. MSK punya gathering adalah pada 14 Jun. Seronoknya kalau saya dapat ada di sana sama. Kalau saya pergi time ini, mungkin saya tak dapat hadir Farah Sarakids punya majlis pula. Kalau saya pergi Sarakids punya majlis pula, nanti orang ingat saya pergi sebab nak amik hadiah. Uhuuu...sebenarnya dah lama sangat saya nak jumpa dengan puan Farah Sarakids.

Tengoklah, saya akan tanya pada suami ku nan tercinta. Namun, saya dah cukup pasti jawapannya apa (saya ada instinct yang kuat tentang suami saya. So En Husbandku, beware!!) Muahahahaha....*mode telur di hujung tanduk*



Harini saya akan senyum sampai nampak gigi bongsu sekali lagi...alhamdulillah
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!