Wednesday, June 03, 2009

Bertuah Award 2009

Bismillah,

Tenkiu buat Ummumishkah kerana bagi award yang berwarna hijau ini. Cuma ada sesuatu yang saya rasa tak kena dengan award ini sehingga saya bertindak menggodek2 dari manakah asalnya award ini datang.

  • Saya hairan apa syaratnya yang saya lulus untuk mendapatkan award ni?

  • Saya hairan pula sbb award lain semuanya memerlukan task untuk dikerjakan

  • Lebih saya hairankan saya taktau berapakah jumlah mereka yang perlu saya paskan award ini.


Kih kih…adakah saya termasuk dalam kategori ‘banyak la kau punya songeh’. Amik tepek kat blog pastu dok diam sudahlah. Kih kih…buat ummumishkah, tenkiu bebeh. Saya sedang berfikir andai saya mengirim wau dari ummumishkah, adakah nanti wau itu boleh terpeleot di sepanjang perjalanan? :D

Award ini saya paskan kepada visitor saya yang saya sedar di hari ini :

  • Isabelle - awak ni mcm model ek..kiki
  • qay -cantik awak punya background
  • Ummu Syahid - yang dalam seminggu dua ini akan sampai anniversary diorang
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!