Wednesday, May 05, 2010

Kini Tidak Perlu Tempah Sunglass Yang Ada Power

Bismillah,

Ahahaha...serius punya panjang punya tajuk. Dari luar bilik air, masuk ke bilik air sampai keluar balik saya tak dapat idea untuk letak tajuk yang sesuai buat entry ini. Sebenarnya ni ha...sunglass kat bawah ni ada satu model je pun, dia adalah dari jenama Ideal tapi ada 3 kaler iaitu, merah itam, itam berkilat dan itam legap.

Apa yang spesel dengan sunglass ni adalah, misal kata orang macam saya yang dah pakai spek, boleh terus je pakai sunglass ni atas spek kita. Maksudnya ia boleh dipakai 2 lapis. Sunglass ni ada polarize lagi. Saya suka tempah sunglass ni sebab ia senang laku. Orang lelaki pun beli, orang perempuan pun beli. Tapi yang ramai beli mustilah orang perempuan kan??




Bentuknya adalah unisex. Kalau orang tak perati mana, orang takkan perasan yang kita pakai spek dua lapis. Kalau orang yang takpakai spek tapi nak beli sunglass ni pun takde masalah. Cuma spek ni direka untuk membantu orang yang nak buat sunglass tapi ada power. Kos nak buat sunglass ada power ni berganda lah sket sbb diorang kene beli sunglass + lens. Kalau buat lens multicoat harga dia pun bercoat2 lah jugak kan. So, ini adalah alternatifnya OK.

So, kepada sesiapa yang berminat dengan sunglass ni sila bgtau ya...harganya adalah RM 70 termasuk kos penghantaran :)

4 comments:

  1. ohhh sgguh stylo..sgguh ssi utk org mcm saya yg power melangit tggi nih...

    reserve satu utk sy boleh...yg merah htm...tp tggu gji hjg bln ni boler???hihihi..tnjuk la kaler merah htm tuu

    ReplyDelete
  2. owhh berminatnye saye!!! tp nnt saya confirm balik ek cik siti.

    ReplyDelete
  3. owh tiqah pun berminat..nnt tggu duit msuk..

    ReplyDelete
  4. macamana nak order?
    nak jugak :)
    tgu pay day jugak

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!