Friday, September 17, 2010

Semoga Dipermudahkan

Bismillah,

Saya mahu berkongsi dengan kalian sesaknya kepala saya hari ini, saya susah hati untuk orang lain...tapi saya memilih untuk mengunci jari saya dari berkongsi perkara yang tidak patut di sini :)

Jadi, saya biarkan gambar2 ini mewakili saya..sebagai tanda bahawa saya sangat teringin berada di samping kamu kerana kamu, kamu dan kamu sangat saya sayangi namun sayang sekali ada satu kamu masih tidak memahami... (apa aku merepek ni??)

Kamu sedang diuji, daku ingin sekali berada di sisi dan sekurang2nya memegang bahu kamu..
sesungguhnya apa yang kamu lalui itu adalah perlu..
ia perlu kerana ALLAH telah menjadikan padanya kebaikan yang banyak insya ALLAH

Tenanglah...renunglah ke dalam alQuran,
di sana ada banyak sekali jawapan..

Janganlah berasa lemah, 
kerana janji ALLAH tidak serupa dan tidak akan serupa
dengan janji manusia...

Jangan bersedih kerana 
aku akan menumpang kesedihan kamu

Ingatlah pesanan ini

Nikmat akan datang insya ALLAH...
tapi kita perlu membayarnya terdahulu



Jangan mengalah ya!!




Insya ALLAH
aku doakan ini untuk kamu, kamu dan kamu...
dan aku!!

Senyumlah kalian...
Agar daku boleh menumpang senyuman kalian.. 
Itu cukup membahagiakan..

2 comments:

  1. apa jua masalah itu.. semoga ebrtemu jln penyelesaiannya

    ni ade lagi tag contest.. due 21 sept.. cepat...
    http://www.kakyong.com/2010/09/dunia-dayat-doman-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. insyaAllah ade jalan penyelesaian.. :)

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!