Thursday, September 02, 2010

Nak Tayang Watermark Baru

Bismillah,

Ngeh hehehehe.... biasalah, dah tua2 pun nak melaram jugak kan. Saya nak renovate balik ni blog ni. Nak tukar kepala blog ni biar cukup nampak 5 orang anak and later nak tukar kaler lain yang nampak lebih matang gitu.

Nampak tak? Nampak tak??? 
Kalau tak nampak kamu kena pergi Uwaiys Optometrist untuk buat spek!!
(Sempat tu promote... :P)
Nanti2 saya bajet buat besar sikit sbb yg ni testing tong aje...

Cerita watermark ni sepasal, pasal yang lain adalah...
tengok gambar atas tu..kan ada grandmother dengan grandfather
Untuk isi masa lapang, saya ajar la Arwa..
sekali dua ulang OK lah..
Then saya kata, "Grandmother ni Opah la...."
Sekali lagi saya ulang tanya, "Ni sape??"
"Umi...."
Waaa......tanakkkkkkkkkk


Ini pulak watermark untuk Sale @ Sitisifir
Saye takmo jual cik Ajee dalam tu
Tapi spek cik Ajee tu boleh pakai dua lapis you...
Nak ke tak?? Kalu nak gak...sila jenguk 

Orang lain ada watermark, saya pun kalut nak jugak...
Saya buat di mana??
Tak lama pun, saya pilih2 dan bayar terus dia email :)

Harga??
Yang saya boleh habaq adelah
AFFORDABLE..


5 comments:

  1. pizah..kira ok dia kata pizah opah dalam gambar tu.. mcam anak buah saya.. aritu dia tengok saya dari jauh.. terus dia berlari2 panggil "opah! opah!"..uhuk2.. dah mcm opah sgt ker??nak kena "repair" body gamaknye nih. hehe..

    ReplyDelete
  2. terima kasih akk sudi jadi customer saya...

    ReplyDelete
  3. salam kak....1st of alll congrates coz menang GA(tau dr blog mama zharfan...lupa page sapa ntah yg akak menang)
    then tq 4 visiting my blog...
    last...cantik jer watermark tu...ngeeeee

    ReplyDelete
  4. nak watermark gitu gaks ler...
    cantik!

    ReplyDelete
  5. k.surie, ngeh hehehehehe...sabo2

    sha, same2...

    ikin, thanx inform...tak perasan pun ada rezeki :P

    aida, ha...jemput2...murah je

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!