Saturday, December 11, 2010

Blueberry, Ai Still Love Yu

Bismillah,

Wahai Blueberry,

Memang benar, sejak akhir2 ini, aku tidak menjaga hatimu. Aku selalu saja melihat2 spec si Blackberry. Bagi ku kamu berdua sama sahaja, kedua2nya adalah telefon. Sebenarnya Blueberry, aku sayangkan kamu. Sangat sayang kerana walaupun skrin mu pecah namun aku tidak kisah. Kerana aku tidak pentingkan wajah sama sekali. Janjinya kamu boleh aku gunakan.

Aku tahu kamu merajuk. Kalau aku di tempat mu juga mungkin aku akan merajuk. Kamu enggan penuhi diri kamu dengan tenaga lalu aku tak dapat menggunakan mu. Lalu, aku mula berkira2 untuk mengambil Blackberry cuma aku rasa masanya masih belum sesuai.

Kemudian, aku pun cuba merawatmu. Aku bersabar apabila tenaga engkau tak habis2 warna merah. Lebih menyedihkan aku tak dapat nak call suami ku. Banyak kerja ku yang lainnya terganggu kerana tidak dapat menghubungi dan dihubungi. Aku enggan lagi bermimpi tentang Blackberry. Aku ingin fokus untuk membaikkan keadaan mu.

Alhamdulillah, seronoknya rasa bila kini tenagamu penuh kembali. Engkau mengizinkan aku menggunakanmu. Insya ALLAH, aku akan salin pakaianmu dengan yang lebih baik. Aku juga berharap engkau tidak akan mengamuk lagi kerana, nanti aku akan terfikirkan yang lain pulak sekali lagi.....huhuhuhuhu

Aduhai kawan yang ada FB, tolong votekan Ahmadi ni di link ini :)
Hanya perlu tekan Vote Now dan kalau rajin komen sekali :)

Jika anda ada entry menarik untuk dikongsi di page ini, beritahu saya 
Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))
Comments
0 Comments

0 cool comments: