Tuesday, March 29, 2011

Belanja Kami Setiap Hari

Bismillah,

Saya seronok kalau dapat buka Facebook. Boleh baca macam-macam dan boleh share macam-macam di sana. Tapi biarlah berhemah kan. Terbaru saya sharekan apa yang saya belanja setiap hari. Kalau saya rajin saya uploadlah cepat2 :)



Actually banyak benda yang FOC ni bila kita duduk di kampung. Tapi saya letakkan juga sebagai tanda hari itu kami dapat rezeki itu. Tak lama lagi buah markisa akan masak dan dapatlah kami makan buah yang kami tanam sendiri...Alhamdulillah!!!


 

2 comments:

  1. suami kakyong kerja di pasar..
    kaki ayam tu foc ajer.. tp yg lelain tu kena bayar lah..

    mcm pija dah byk berbudi pada tanah.. sure lah dapat hasilnya kan... ;)

    ReplyDelete
  2. wahh...bestnya dapat kaki ayam free...ntah nape anak saya minat sangat!

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!