Monday, March 14, 2011

Fisher-Price - Online Games & Activities

Bismillah,






Agak excited bila terjumpa laman web Fisher-Price ini. Ia ada game dan aktiviti untuk 3 peringkat iaitu :




Jadi insya ALLAH minggu ini anak-anak saya boleh explore laman web ini sepanjang cuti sekolah. Saya akan balik ke Parit Buntar tapi tak dapat bawa anak bersama. Terpaksa lakukan ini sekalipun mak saya dah beberapa kali telefon menanyakan cucu-cucunya. Musim bayar saman ni, jualan pun kurang maka kami terpaksa bertahan sedikit.


Sebenarnya pagi ni saya ada sedikit kerja kira-kira, jadi saya tinggalkan kalian untuk explore laman web yang saya berikan. Laman web itu insya ALLAH bagus dan percuma kecuali kita beli barang2nya. Saya pernah juga beli Fisher Price ni tapi yang dekat kedai bundle ajelah. Sesuailah sikit dengan kemampuan kami kan?


“Dan jangan membelanjakan hartamu dengan boros yang melampau-lampau. Sesungguhnya orang-orang yang boros itu adalah saudara-saudara syaitan, sedangkan syaitan itu pula adalah makhluk yang sangat kufur kepada Tuhannya.” (al-Israk: 26 – 27)

 
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!