Sunday, March 01, 2009

Bulan Menjelma



Ada satu wajah yang terlekat di jiwa sanubari rakyat Perak, yang mana satukah dia??

Bismillah,

Dengan tersiarnya emel ini di inbox korang dan di blog saya, maka terpampanglah sejelasnya bulan mengambang di dahiku. Tetapi saya tidak mahu lari dari rasa ingin menyebar luaskan beberapa gambar yang saya kira menyentuh hati. Adakah pemilik wajah ini benar2 telah berlaku khianat kepada orang yang terasa dikhianati atau adakah sebenarnya dia sendiri yang telah dikhianati.





Gambar di atas telah diambil dari blog http://idhamlim.blogspot.com/

Di hari Pak Lah merasmikan apebenda ntah projek di Bagan Serai, (rasanya hari tu Najib lak sibuk umumkan kerajaan baru negeri Perak), nTV7 telah mengusung kamera ke depan kedai kami. Kata wartawan tu, dia dah pegi bus stand tapi semua orang yang nampak lari berterabur macam nampak hantu (kata wartawan tu lah kan).

Wartawan ni mintak kami jawab soalan, mana kah yang lagi penting, politik Perak atau ekonomi Malaysia?? Saya telah memberikan jawapan politik comes first sbb kalau tak pemimpin takkan dapat fokus tentang kemeruduman ekonomi sekarang ni. Ntah tersiar ntahkan tidak apa yang saya cakap tu.

Mmm...kerana tempias tsunami politik di Perak ini sedikit sebanyak terkena kepada saya maka saya mendoakan yang baik2 kepada mereka yang mahu memperbaiki keadaan.

Owh Penin dan Pusin !!!
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!