Monday, February 08, 2010

Sanggupkah Lagi Memakainya?


Perhatian!!! Entry ini adalah entry tangkap muat! Saya tidak bertanggungjawab atas masa yang kalian bazirkan di sini :P

Huhu....satu hari nan indah, saya menggosok jubah saya diatas. Jubah ni saya tempah ketika di final year UKM (2002). Kebiasaan menggosok, saya mulakan bahagian tangan. Kemudian diikuti bahagian belakang jubah. Alih2 bila sampai ke depan, tengok2 ada hasil karya anak2 saya. Jari munggil yang mana saya nggak tahu.

Maleh nak tensi2 sbb baju itu pun dah 8 tahun saya gunakan. Alang2 saya dah gosok, saya redah pakai aje. Baru nampak mcm anak ramaikan pakai baju begini?? Memang heran, ada masa saya marah saya terus sound direct tapi kejadian ini buat saya rasa nak tergelak walaupun ia terjadi kepada baju kesayangan saya.

Ntah nak pakai atau tak...biarlah. Ia masih lawa dimata saya. Kalau dipakai dalam rumah pun masih OK. Tanpa sedar, banyak rupanya baju zaman saya di UKM lagi saya gunakan hingga sekarang. Ia menandakan apa?? Berat badanku serupa ajja....hehehe... Cuma mungkin saya makin meninggi maka singkat lah sikit kan.

Mmm..sekian dulu entry tangkap muat...melaporkan dari Jerteh

5 comments:

  1. salam....tu tanda anak2 anda kreatif,...hehehehe

    ReplyDelete
  2. hihi.kreatifnye anak2 akak.smpi ke jubah ummi..huhu..

    ReplyDelete
  3. sy pun masih muat baju kawin! mmg sayang kan baju2 lama.

    ReplyDelete
  4. tak bersalin lagi kaa pija?

    ReplyDelete
  5. anak2 kreatif dan rajin memegang alatulis..gitu ler...hehe..

    sy pun sedar x sedar rupe2nya masih byk baju zaman dolu2 masih dipakai skrg.bezanya sy ni berat makin menaik tp baju masey muat ! hehe

    bile akk ke jerteh ? nk bersalin kat sana ke?bukan ke parents akk dom parit buntar?hmm..ape nk tanye lg ekk..bile balik PB ? sorry byk tanya......

    Cantik , Murah , Mudah !!

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!