Wednesday, February 03, 2010

Koleksi Resepi Sarapan

Bismillah,

Saya sedang menaip pukul 1 pagi. Tulisan di bawah ni sebenarnya saya cuba taip dari pagi lagi. Punyalah susah nak siapkan satu entry simple. Padahal dalam entry ni saya hanya nak letakkan link aje. Tajuk je yang gempak terlebih. Macam ada 1001 sarapan lah konon. Ni semua gara-gara nak cuba menggunakan 'keyword' yang mantap.

Semenjak Usamah dengan Uwaiys masuk sekolah Cina dan serentak pula dengan Asmaa' darjah 1 ni, saya sediakan bekal mereka tiap hari. Kadang2 sampai bertinggung kat dapur punya nak fikir nak masak apa. Pulak tu kene fikir sehari sebelum hari esok tu nak masak apa utk sarapan.

Korang kronik macam saya tak? Sebab kami memang makan homemade food je so, agak hazab lah sikit nak sediakan makanan ni. So, kat sini saya saja nak compile dari mana sumber idea boleh datang untuk masak sarapan.
OKlah, saya nak kongsi yang ni je pun. Untuk nota diri sendiri saja. Tapi kalau ada yang mencari-cari resepi mungkin link di atas akan lebih membantu. Saya tolong paskan saja...huhuhuhu...

Ampun!!!
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!