Thursday, January 14, 2010

Coolababy - Cloth Diaper Review

Bismillah,

Saya keluarkan entry lewat arini. Ini adalah kerana saya tidak dapat buka dashboard saya dari Google Chrome. Saya suka guna Google Chrome kerana ia sangat senang. Jika saya nak copy apa2 gambar especially dari blog lain(untuk masuk contest okeh) kita just copy paste. No need to save dulu pastu upload pulak. Itu salah satu...let say saya nak gunakan smiley2 yang shomel2 pun saya leh copy paste aje.

Banyak lagi lah selesanya bila guna Google Chrome untuk blogging. Tapi skang...sob sobnangih ...saya dah cuba uninstall dan install semula tapi ia tetap sama. Mula2 tadi lagi gila, saya ingat ada orang hack blog saya. Perasan nak mampus heh?? Tiba2 nak buruk sangka dengan orang adalah satu perbuatan yang tidak baiktakbole.

Jika ada sesiapa yang nak bantu saya dalam masalah saya ini, bagitahulah ye. Buat sementara ni, silalah berkenalan dengan CD Coolababy melalui Youtube di bawah ek...saya nak tenangkan pemikiran kejap minum ...sob sob soooooooobbbbbbb...




*Pijah, kamu patut bersyukur kerana masih boleh buka blog kamu di Mozilla!!!

1 comment:

  1. saya suka mozilla lg drpd chrome... ehehe

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!