Saturday, March 27, 2010

Makan Roti Di Kedai

Bismillah,

Ini juga adlh adegan seblom bersalin. Di satu ptg di mana abah diorang tido bersama Arwa & Uwaiys, saya bawa Asmaa' & Usamah blk dr sekolah ke gerai makan dekat dgn rumah. Sebenarnya bukan takleh makan kat umah, padahal kat umah ade je nasi. Tapi saya bwak sebab anak2 saya jarang makan di restoran. Jadi, ini sebagai mengisi masa saja...padahal makan roti aje.



Akhirnya dua budak ini minta beli sekali lagi roti tu, dan saya bagi duit dan perati macam mana diorang pergi beli. Eksaited okeh dua budak ni pegang duit dan bawa ke makcik tu mintak beli roti. Asmaa' siap cakap, "Makcik, boleh kakak nak satu tisu??". Bab mintak tisu tu saya biarlah...sampai tiba2 Asmaa' pergi kat makcik tu sekali lagi dan kata, "Makcik ade tandas? Kakak rase nak pee pee..." dan saya terpaksa tarik diorang balik. Huh! Terlebih peramah pulok...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!