Saturday, October 04, 2008

TAG by Mama mencah


Hadoih la...Udah la soklan2 nya superb.. Tapi ha, sori aa Mamamencah disebabkan den diserabutkan oleh orang yang menyerabutkan, maka terpaksa lah hutang den ni dibayar agak lewat..Tapi takpe kan, sebab utang ni takde interest, besides kalau saya tak bayar pun musti Mamamencah tak amik port sangat kan he he...better late then never. Tapi k.an apsal ada soklan tambahan ni hadoih......

1. PIJA aka CT SIFIR - Soklan tambahan untuk anda :
Do you mine, sharing your man with other woman? Hahahaha...jawab...jgn tak jawab.

HADOIHH...MCM MANA NI NAK JAWAB SOKLAN NI....Kalau ditanya saya memang rasa tak nak lah. Normal kan jawapan ni? Ini adalah kerana saya tidak pasti sama ada saya akan lebih baik atau bagaimana selepas berkongsi. Dibimbangi saya boleh dengan mudah bertukar menjadi Hulk Hogan atau sekurang2nya mcm Shrek lapar ha ha... Saya sentiasa mengandaikan keadaan ini tidak akan berlaku jadi soklan ni susah untuk saya bagi jawapan. Setakat membayangkan sahaja sudah terasa bisa sakitnya.

Dan berikut ini adalah soalan-soalan lazim...sila copy & paste di blog anda.

First Name: NORHAFIZAH
Nickname: kebanyakan orang panggil PIJA, ada yang tiba2 panggil SITI...he he
Birthday: APRIL 6, 1980
Birthplace: SG PETANI, KEDAH
Time of Birth: UU..MALEH NK BUKAK SURAT BERANAK NYE...
Zodiac Sign: ARIES (KALO TAK SALAH)


–This or That–

Flower or Chocolate: FLOWER kot sbb coklat ni kalau beli untuk diri sendiri tak kekok tapi kalau FLOWER utk diri sendiri adalah satu keadaan yang mengesiankan...

Pepsi or Coke: UUU...AIR SARSI JE TAKPE TAK

Pop or Rock: HAIIYAH....APE NI SOKLAN SUSAH...MANA SAYA TAU POP TU MCM MANA...ROCK MEMANG LAH TAK MINAT...

Relationship or One Night Stand: Mustilah RELATIONSHIP..tapi special RELATIONSHIP hanyalah dengan kekanda IBNUSOLEH saya je lah...Kebanyakan masa saya suka persahabatan yang berpanjangan...

School or Work: WORK.. - maleh nak amik peksa..he he...kerja ni at least tak yah kerap baca buku nak peksa...

Love or Money: HADOIH....yang ni nak dua2 la...nak suruh pilih salah satu kalu, bagi soklan mcm ni, SUAMI ka DUIT? Yang ni dengan sukacita nya kan ku pilih SUAMI ku lebih jaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh dari duit...

Movies or Music: Kalu saya suka tgk TV drama ke Filem ke dari dengar radio tu maknanya MOVIES kan?

Country or City: COUNTRY - berjangkit dengan minat suami

Sunny days or Rainy days: RAINY - tak minat berpeluh2 he he

Friends or Family: Yang ni juga mau kedua nya cumanya kalau nak diberi pilihan sorry fren, i will choose my family first.

-Have you ever-

Smoked: NEVER EVEN ONCE

Broke someone’s heart: ADA tapi rasanya bersyukurlah dengan kejadian tu

Had your heart broken: Ni nak cakap dari sisi pakwe makwe ek? Tak de lah agaknya...

Wish you were a prince/princess: NEVER!! (sama macam k.An he he...saya rela jadi budak kampung)

Liked someone who was taken: Mmm....tak perasan le pulak ada ke tak ek kejadian ni berlaku...

Shaved your head: NEVER

Been in love: YUP.....but after married

Used chopsticks: NEVER

Sang in the mirror to yourself: NEVER! den pakai tudung pun tak tengok cermin ni kan pulok nk nyanyi...kalau gosok gigi depan cermin ade la kot...wakakaka....


-Favorites-

Candy: No specific one, coz tak suka sgt (copy k.An)

Song: Currently..Asyik dengar lagu AYAT-AYAT CINTA tapi tak hafal pun

Scent: Yg ni sori den buta tuli betul....

Musical Instrument: Takde aaa...

Movie: Ntah......macam tak kisah je....cuma kalau tengok Jackie Chan tu boleh la lebam orang yang duduk sebelah.

Actor/Actress: saya bukan peminat kepada mana2 pelakon atau penyanyi

Junk food: dah lama bangat tinggal...

Animal: KUDA n KOI..huiiyoh kande ku lah ni ngaja..

Ever cried over someone: Sure la weyy....

Is there anything you wish you could change about yourself: I wish I could be like a 'perasuk'.. bukan nak merasuk orang tak tentu pasal, tapi nak rasuk suruh orang dengar cakap kita.. Tak leh ka??

Do you think you’re attractive: Mmm...Kang jawab ye kang dah masuk kompeni of the perasan pulak ye. Senang kata kawe ni bukan susah sangat utk didekati...

You had to choose a fairytale as your life what would you choose: SHREK fairytale ka?

You play any sports: YUPP... Bersilat dgn anakanda2 ku yg berempat...


List (8) random facts about yourself and tag (some) people :

1) Redah jer...(dah nak sama ni dengan k.AN)

2) Suka merapu dengan menulis (blog ini adalah buktinya)

3) Saya tak penah rasa orang ikhlas ketika memuji, so carilah org lain utk dipuji

4) Bawak keta, sure ngantuk! (sama gak ni dengan k.AN..tu pasai suami saya rela tido tepi jalan dari mintak saya bawakkan kete)

5) Nak suruh saya mengalah tu buleh aa tapi jgn marah time korang dikalahkan nnt ek..

6) Minat berniaga dari makan gaji (my dear hubby punya rasukan lah ni)

7) Saya tak pandai masak. Tapi saya suka kumpul resepi...buat pe ek resepi tu?

8) Minat dok dalam kete dari dok dalam umah esp time tghari..sbb malas nak panas2..keadaan ini hya terjadi di hari cuti...

Nk tag sape ye pulak ek...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!