Monday, June 11, 2018

Essential Oil, Membantu Tidur Yang Lebih Lena


Bismillahirrahmanirrahim,



Respon beginilah yang membantu saya menambahkan info tentang penggunaan Essential Oil dalam kehidupan.

Ini screenshot kakak saya yang beli Premium Starter Kit dari saya selepas saya announced saya terima PSK ini dan kongsi sedikit cerita berkenaannya. Boleh je dia nak beli dari orang lain, sebab dia dah lama pasang niat nak beli sebelum ni lagi tapi dia beli dari saya. Saya rasa terharu sebab orang yang dekat support bisnes kita.

Kalau baca ayat first, bestnya Pija, tenang je...

Kalian yang boleh guna boleh imagine tak?

Saya dulu memang tak boleh imagine. Tapi bila dah rasa, saya boleh faham dah apa maksud mereka.

Arqom terkadang terjaga tengah malam, tawar air tak mau, ajak mandi tak mau ntah kenapa tetap menangis. Matanya tetap terpejam. Tak pasti tak selesanya dimana...

Saya rasa mungkin hidungnya tersumbat, jadi saya bangun diffuse RC dan Purification. Cepat habis lah nampaknya RC tu huhu...

Alhamdulillah, tak sempat 5 minit lena semula, dengan izin Allah. Sebagai Ibu, bukan ke keadaan ni melegakan? Lega sangat!

Bukan kata nak tenangkan mereka tengah malam je mudah, nak ajak mereka tidur lebih senang. Saya diffuse EO tertentu, kemudian panggil mereka (yang kecil-kecil), buat bed time story semuka dua, lepas tu ajak pejam mata. Bukan diorang je lena, kita pun lena sekali. Tak rasa dah nak layan phone. Hehe...

Sekarang saya faham dah yang depa dok kata 'there's an oil for that'.

Oh ya, pasal hairfall tu nanti saya share dalam post lain ya.




Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!