Saturday, March 12, 2011

Suami Saya Sayang Saya

Bismillah,

Wakakaka... statement gatai tak bertempatredfruitemoticon. Sebenarnya ada beberapa benda nak cerita dan cerita suami saya sayang saya ni selingan saja pun. Ceritanya semalam, saya lena dulu sebab suami saya pulang lewat. Dia barangkali sengaja pulang lewat sebab sepupu saya ada di rumah. So dia nak kasi can kami mengumpat apa yang patutredfruitemoticon.

Kebetulannya sepupu saya masuk tidur dan kuncikan pintu dan saya terlupa betul nak amik sepasang selimut untuk cover kaki. Saya memang sangat penyejuk orangnya. Maklumlah lemak takde eh ntah2 saya lemak je yang ada tapi isi takderedfruitemoticon. So, bila suami saya balik dia pegi amikkan stokin dan pasangkan kat kaki saya.... Baikkan dia?? Kehkehkeh....itu pun nak kecoh ke Pijah??

OK2, tutup kes itu...sekarang cuti sekolah dah pun bermula. Semalam saya paskan Arwa pada maksu mereka yang nak balik ke Parit Buntar. Harini barangkali Arwa akan ke Melaka ikut opah dan tokki nya. Seronoklah Arwa.... Takpe, umur dia boleh lagi nak berjalan-jalan cuma kena jaga minum air banyak dan jauhkan dari asap rokok serta makanan yang tak berkhasiat saja.


Manakala anak2 yang lain ni, insya ALLAH kami akan angkut balik Parit Buntar kemudian sikit. Masih menimbang2 sama ada nak balik semua atau ada yang kena tinggal sebab balik kali ni bukan balik saja2. Tapi balik kali ni ada kerja. So, sebelum balik kampung kenalah kerah mereka ni siapkan semua kerja sekolah dulu.

Kena ikut nasihat guru besar sekolah Usamah dan Uwaiys di atas ni. Buat kerja sekolah, banyakkan membaca buku dan majalah yang bermanfaat.

 

2 comments:

  1. akak pun tdo mlm kena selimut, kalo tidak, jadi udang le nanti bila sejuk

    ReplyDelete
  2. hehehe...a'ah jadik udang..nak sebut jadi tenggiling tak gamak...kikiki

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!