Sunday, April 24, 2011

Blog Saya Sudah Direview Oleh Kakyong

Bismillah,

Sapa yang berani serah diri untuk dikritik? Kalau berkenaan blog memanglah berani kalau dikritik kan? Tapi ada juga setengah orang yang hot kalau belog dia ditegur itu ini :). Saya tak kisah pun kalau ditegur even orang tu tegur peribadi saya. Yang mana yang baik, saya amik lah juga... yang mana yang tidak saya buat2 tak nampak je..ehehehe...



Apa yang kakyong komen tentang belog saya ini boleh tekan atas gambar di atas. Sebenarnya saya start mem belog terlebih dulu dari kakyong tapi saya tabik springlah dengan kakyong atas ilmu bloggingnya itu. Terima kasih Kakyong atas ilmu itu :) Semoga ALLAH memberkati :))

*Kepada sesiapa yang nak turut sama direview oleh sahabat saya ini, sila jengah link ini. Mana tahu peluang anda masih ada

 
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!