Friday, April 22, 2011

Arwa Anak Abah

Bismillah,

Actually tengah kalut ni. Few jobs dalam my to do list tak buat lagi. Ini adalah gara-gara membeli rak baru dan merombak rak lama. Makanya penuhlah to do list saya. Ini sebab dah tak tahan ketagihan sebab dalam kepala saya, rasa kalau kita boleh menulis blog tanpa menaik, mesti satu hari sepuluh entry saya boleh buat..keh keh keh...

Gambar di bawah adalah gambar yang dah lama. Biasalah saya...hehehe




Arwa adalah saaaangat manja dengan kitorang. Mungkin kesan dari susu ibu dan tak pernah juga tinggalkan dia pada orang lain (mengasuh sendiri). Tapi dia lebih rapat dengan abahnya kalau nak dibandingkan dengan umi mungkin sebab umi dah ada Ahmadi.

Sekarang tangan abah dah patah makanya dia dapat manja-manja kadang2 saje la.. sape gak nak dukung budak yang banyak kilo ni :)

*Lepas anak-anak siapkan homework ni, saya akan bagi diorang tengok Cinderella 1, 2, 3 yang saya beli dari CD 6 In 1, satu CD harga dalam RM 10 dan saya beli time saya terjumpa saja. Kalau sesiapa yang duduk di P.Buntar bolehlah cari di Econsave untuk movie kanak-kanak dan untuk CD Islamik & educative, boleh tgk di Econsave juga dan di sebelah Bank Islam (Muaz Lima). Malah sekarang kalau saya terdesak ke Econjaya Pasir Putih, saya akan ke bahagian CD untuk beli satu CD sekali datang.

**CD yang saya maksudkan merujuk kepada VCD (maleh nak tulih pepanjang :) )

 

2 comments:

  1. salam, saya pun selalu 'ketagih' menulis. tapi sbb 'to do list' selalunya panjang, terpaksa la kawal ketagihan tu :)

    ReplyDelete
  2. ketagih menulis takpe...jgn ketagih soping...ranap poket bukkk :))

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!