Wednesday, June 17, 2009

MOBS & ALICE WONDERS : Giveaway Contest - Win a bag of your choice!


Bismillah,

Saya memang tengah blues tapi saya masih cool. Disebabkan saya cool, saya mahu masuk ini contest. Seblom tu, ingin saya bagitahu, saya terkilan kerana tak dapat nak masuk satu pertandingan yang dianjurkan oleh : Azuwanibrahim . Manakan tidak, mereka memerlukan gambar yang beresolusi tinggi sedangkan saya hanya ada handphone made in China. He he...ini ayat tidak bersyukur neh.

Untuk memasuki contest ini pula, saya bimbang owner kepada Alicewonders the online shopping realm akan tepuk dahi dan kata, "Lah, pompuan ni lagi!!" He he...biarkan dia buat begitu kerana saya mahu dia tahu saya sedang terkelip2 memandang handbag dalam laman web itu. Dah lama betul saya tak beli handbag. Memang saya taknak beli lagi buat masa ni tapi kalau saya dapat free takkan pulak saya nak tolak. Lagipula saya dah ada pursehook dari Alicewonders, handbagnya aje yang belum saya terima. Tenkiu Alicewonders.

Cuba lihat gambar ini. Sangat sweet kan? Saya memang minat handbag warna hitam. Bukan hanya kerana gayanya yang elegant tetapi untuk mengelakkan anak saya menggunakan beg saya sebagai tempat untuk berkarya. Setakat ini, telekung saya hampir menjadi mangsa. Apatah pula beg yang berwarna cerah nanti.
Lagipula, beg sebeginilah yang akan menjadi pilihan saya bila2 masa jua saya memilih untuk membeli handbag. Buat masa ini, emak saya sekali lagi sedekah satu lagi handbag dan kali ini saya tidak bertanya harganya. Ini akan melengahkan lagi pembelian handbag saya sendiri. Nampaknya dia sangat kasihan melihat saya menggunakan handbagnya yang lama sebelum ini.
My slogan will be this...
"Me need a bag because I don't have any handbag of my own choice and this handbag is truely my lovely choice"

My email adress is : sitisifir10@yahoo.com
Thanx for Sha from MOBS (Malaysian Online Baby Shops). Sha sangat membantu ibu2 yang suka dengan online shopping sebab buat list online shops dalam blog ini :)
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!