Tuesday, June 02, 2009

At Least : I'm A Good Visitor


Bismillah,

Tolong bagi big clap utk sesiapa yang membaca blog ini dan kemudiannya menjengah ke blog Kakyong sehingga melayakkan saya utk mendapat award di atas. Juga thanx kakyong atas award ini. Tersengih2 juga daku hingga nampak gigi bongsu ku yg senget ini.

Rajin betul kakyong buat begini. Sebab itulah mereka yang menyinggah-nyinggah akan terus menyinggah ke blog kakyong. Saya rasa kalau kakyong sediakan gift mesti traffic dia lebih Maaannntttooooppp (cukup tak harakat akak ni Mommylyna?) lagi.

Kepada pembaca blog ku ini, silalah berkunjung ke blog kakyong andai :

  • anda mahu ramai kawan
  • mahu tahu cara emak beranak ramai dan rapat manage kids dia
  • mahu tgk award yang pjg berjela
  • mahu blog anda turut dikunjungi oleh kakyong (kakyong is a success bloghopper) & pengikutnya

Anyway tahniah kakyong, dan terima kasih juga ye..sebab sudi jugaklah hadir dalam setiap kotak komen saya. Saya teringin buat mcm kakyong ni tapi saya jahil bab nak tapis benda ni. Kakyong berjaya buat pengunjung blog kakyong terus setia dengan blog kakyong. Selamat terus berkarya OK :)

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!