Tuesday, November 03, 2009

Happy Weih Dapat Hadiah

Bismillah,

Dah lama tak rasa hepi mcm semalam...sampai saya tak sedar saya melompat2 setempat sebelum sedar yang saya dah berusia 29 tahun malah sedang mengandung 26 minggu dah :P Sungguh...saya memang hepi2 orangnya tapi perasaan seperti semalam adalah susah nak cerita. Seblom saya cerita apa yang membuatkan saya begitu teruja, saya nak tunjuk dulu gambar beberapa hadiah yang saya dapat hasil dari masuk contest.

1. CD Lunatots - hadiah dari Srisuri.com. Ini adalah hadiah saguhati semasa kempen penyusuan susu ibu tempohari. Terima kasih Haza tapi ni nk bgtau CD tu tak prewash pun lagi...ahahaha...



2. Purse - hadiah grand prize dari ZARA Shoppe sempena pertandingan hari bapa. He he...memang dah lama dah tapi masa dapat saya rasa best sbb mungkin lah ALLAH dah tau masa yang sesuai untuk saya dapat purse itu. Thanx owner ZARA Shoppe!!



OK, dan kini tibalah masanya untuk show off apa yang saya gedikkan sangat pada perenggan pertama tadi....jeng jeng.....



Alkisah petang smlm mak saya kata dia nak bg barang tapi sbb hujan dia suruh datang amik kat umah. Saya mcm tak sesabo aa...terus tanya, "Apa benda mak?" dan dia kata Oven!!! Time tu je saya terus terlompat2 dan mintak dia datang jugak singgah...saya rela berpayung kerana tak sesabo nak tengok ovennya.

Bukan apa kengkawan, saya dah lama berhajat kan oven ini tidak kisahlah jenama apa pun akan saya beli pada 17 Disember nanti insya ALLAH dengan bajet sekita RM 150. Hah..tengok tu dah siap bajet nk beli, alih2 dapat free....mmg rasa2nya flying in the sky betullah. So, insya ALLAH tarikh tu, saya akan alihkan bajet tu kepada beli mesin soya la pulak...sbb yg tu dalam list jugak.

Selepas rasa excited tu..bila saya dah sedar diri sikit, baru la saya terasa, sebenarnya saya tak layak pun dapat hadiah tu dari mak. Sebab ia dari mak, lainla korang yang bagi.... huhuhu... sepatutnya sayalah yang perlu memberi bukan menerima mcm ni. Walaupun mak saya tebus kupon Cosway, tapi 45 keping kupon tu ntah2 dia boleh beli barang idaman dia dah....waaa...rasa bersalahnya!!!

Bila dah dapat balancekan perasaan sendiri, sekarang saya memasang azam untuk rajin2 memasak. Takmau dah beli biskut tapi diorang akan dapat makan biskut raya sepanjang tahun...wakakakaka....cita2 ku nan gila, sila abaikan perangai orang terlebih vitamin ni ek...

*Mak....tenkiu IlebbbYu.. Peace Opah!!!



Sila rujuk kepada
  • Uwaiys - dia pakai baju terbalik
  • Usamah - tak sabo nk tgk gambo yg umi tangkap sampai ilang peace nya...
  • Arwa - dengan cubaan buat peace..
  • Huhu...kakak sorang je maintain...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!