Tuesday, December 01, 2009

Komen Untuk Projek Kakyong

Kawan2, ini adalah entry untuk saya bg kakyong tgk...saya dah tak guna haloscan lagi...so, saya simpankan ini sehingga kakyong dapat tengok

GravatarCount me in. :>


Gravataralhamdulillah k.Hanz ada cadangan ke nak beli komputer terus atau bg duit?


GravatarAna join. Nnti ckp jer camna nk bg.Akan diusahakan.Lgpun rindulah kat kakyong & dialah orang yang pertama mnegur blog ana yang masih br berlajar bartatih.Jadi,amatlah tidak patut kalo ana x amik kesah psl kakyong.Apa2 nnti just inform,k.


Gravatarnice initiative siti! saya setuju dgn cadangan kumpul bajet beli komputer...


Gravatarerm teringin gak nak membantu tp xsure lah nti camne nk bank in duit. apa2pun akan bantu dr segi promosi dan hal2 hebah menghebahkan kepada umum


Gravatari tak kenal kak yong...but i ikhlas nak tlg (Insya Allah setakat RM10 seorg tu rasanyer most of us can afford...maaf kalau tersilap buat andaian)
count me in yer..


GravatarRozy pun nak join..dah lama xbaca entry kak yong..terasa rindu sangat..

why not kita tetapkan sapa2 yg ada akaun maybank..ikut sukalaa nak bg brapa pun.. and kat blog pija kita wat count brapa dah terkumpul.. but before that kena survey lu ahh brapa rega kan..

bab collect2 duit nih Rozy rasa kind of sensitip gak nih.. i guess mesti ada org yg berpendapat lain kan.. bukan paksaan, ikut keikhlasan kitalaa kan..


Gravatarand one more thing..it doesn't have to be a laptopkann.. desktop pun leh ja kannn kalau collection kita xleh cover laptop... setakat yg kita dapat... if terpaksa i guess setakat desktop secondhand pun bolehkann....


GravatarYeah Rozy, saya pun terlintas perkara yang sama...janji kakyong boleh guna...wait for my update very soon!!! Thanks guys, rasa bersemangat sangat dah ni...hehehehe...

Ptg ni saya akan kluar survey... Plus, saya akan tanya kat area Taman Pekaka rasanya ada desktop 2ndhand di sana...kalau nampak collection lambat nak penuh, kita akan pilih setakat yang mampu...


Gravatarermmm baru2 ni jbtn sy baru jual komputer ofis...rm500...kalo ada lagi bleh ar sy tlg kan...mau ke


Gravatarterharu kalau ada sahabat macam puan. walaupun saya tak kenal kak yong, insyallah saya pun nak join aktiviti ni


Gravatarasha...kalau boleh booking kan? Lokasi asha di mana ya??


Gravatarbeli komputer terus...


Gravatarsalam..patut kyong senyap ja..insyaallah, apa2 saya sms K.Fizah.


GravatarinsyaAllah tiqah cuba bantu setakat yg tiqah mmpu


GravatarBAYARAN SEBANYAK RM20/30/50 perDATA AKAN ANDA TERIMA.
KETERANGAN LANJUT LAYARI WEBSITE INI :
HTTP://freelancetypist2u.webs.com
Banyak DATA yang anda terima MAKA banyak bayaran yang anda perolehi..terus ke AKAUN BANK ANDA TIDAK MELALUI KAMI.


Gravatarasha area pantai timur...ermmmm sha try tanya dulu..kalo ada sha book dan roger ye


Gravatarasha..

huhu..tlg cekkan sekali sama ada ia OK atau tak...kalau area KB ke Jerteh atau jalan2 nak menuju ke Jeli tu saya boleh pick up...cuba tanya dulu ye?


Gravatarrindu jgk dgn kak yong tp tak tau nk bank in cmne duit tu. nnt bncg dgn suami..


GravatarinsyaAllah sumbangannya akan diberi... =)


Gravatarlaaa..laptop kak yong rosak ke? patut la lama dia tak update blog.

i takde income, kena tanye menteri kewangan kat rumah dulu eek. kalau dia luluskan, insyaAllah i join.


GravatarPatut la dh lama x tgok kYong menjelma dgn n3 terbaru!
Insyaallah sumbangan akn diberikan.


Gravatarassalamualaikum..terharu sungguh dengan inisiatif mcm ni. saya sokong. nak membantu banyak ..saya tak berkerja tapi saya teringin jugak nak hulur wpun sikit...


Gravatar Wahai kawan2 tak perlu banyak...sikit2 lama2 jadilah bukitnya


Gravatarkak...dah transfer dan entry akan kuar kul 2.05 pm nnti...harap dpt membantu kak yong....


Gravatar terima kasih...saya akan update bila jumlah dah kluar


Gravatarsiti,
saya ada buat sticky mode entry untuk care for kak yong ni..


Gravatarok dah transfer..sikit je harap dpt membantu kyong..

butirannya kty dah bank in ..
Amount: RM10.00 Status: Successful
Reference number: 1351215337
Transaction date: 19 Nov 2009
Transaction time: 11:05:17
To 3rd Party Account Number: 113042046831
Account Holder Name: NORHAFIZA BINTI MADZ
Recipient email: sitisifir10@yahoo.com
Effective date: Today
Description of transaction: Care for kyong


GravatarOkeh Atty, detel terkini adalah :

Jumlah Sumbangan Cadangan : RM 10 seorang
Sasaran Kutipan Total : RM 1500
Jumlah Terkumpul : RM 150
Baki Sasaran : RM 1350
Jumlah Penderma : 5 orang


GravatarSaya nak sumbang jugak tapi bagaimana caranya since i don't have a Maybank acct . By the way saya org singapore .
Rindu sangat kat kak yong . That day i send a parcel to her pun lambat nak dapat feedback from her since dia nya laptop kaapoot . So if u have any other way that i can sumbang pls let me know .


GravatarCybermummy,

Caranya mungkin tolong doa2kan dia dan mungkin boleh buatkan satu entry untuk membantu kempen??

By the way, terima kasih.....

Sekarang jumlah sumbangan di kurangkan kepada 1300 memandangkan jumlah itu telah memadai untuk mendapat satu desktop baru


Gravatarhmm..teringin nak menyumbang, tapi 'jauh' sangat..nak guna internet bankingpun tak boleh sebab handphone line malaysia takdak. apapun, saya kagum dengan nilai ukhuwwah sesama blogger. walaupun saya belum mengenali kakyong, tapi usaha ini satu perkara mulia. semoga cepat2 dapat kumpul sumbangan ikhlas dan kak yong dapat menjalankan tugasannya kembali. amin.


Gravatardah promote gak kat blog

http://yatiechomeyl.blogspot.com...or- kakyong.html


GravatarSalam..untungnya kak yong ramai kawan yang prihatin. Iela pun beruntung dapat SIL mcm dia..malah dia adalah org yang bertanggungjawab memperkenalkan iela ke dunia berblogging malah iela leh jana pendapatan melaluinya. Insyaallah this weekend iela nak g umah dia..sapa2 nak pesan apa2 gtau la ye..Thanks to uols on behalf of he..to you tooo pija..


GravatarYatie, Ibu Najiyya,....thanx for the entry...

Miela77, spek kakyong patah...saya pos ari ni..jangan sampai kakyong tau ek...takut nnt dia susah hati lak


Gravatarbaru baca entry nie pija.. nanti saya tolong mana yang mampu...
bagus pija buat iniative camnie, minta2 dipermudahkan usaha


Gravatarnadnye terima kasih


Gravatarok..no problem..so far rahsia tersimpan.. mana yg baik utk nya iela sokong je...


Gravatarhttp://coretanummi.blogspot.com/...r-kak- yong.html

salam kak
tu link ayu
tapi tak sure dia folloer kak yong ker tak
nnti update lagi


Gravatarsu dah buat n3 kat blog pasal mende ni...akan cuba tolong kak yong gak


Gravatarxpernah dnga
tp kisah camni kena la slalu tolong2


Gravatarsalam kak siti..ena dah buat entry utk kak yong..nnti ena dh bank in duit ena bgtau pd kak siti erk


GravatarSiti,
Sampai bila yek kempen ni?Boleh bg tempoh tak sampai masuk gaji 24/11 ni?Sepanjang mggu ni sibuk skit.Rasanya tak sempat nak bank in duit dlm bank. (Dlm bank pun mmg tgh kering la ni.Hehehe...)Mmg niat nak tolong,tp kalo diberi tempoh sampai dapat gaji..ok lah jgk kan. Boleh ya,Siti?


Gravatartiqah dh ltk entry kempen


GravatarAyu, noted..

Su, Ena..terima kasih!!!

Suhana, Okeh, kalau sehingga itu duit belum cukup...kalau sudah cukup tak apa...buat masa ni doakan projek ni berjaya


Gravatarhttp://keloncot.blogspot.com/200...r-care- for.html


GravatarPija , saya pun ada buat entry khas buat kak yong .http://mum-of-4.blogspot.com .Dan saya tak putus asa nak tolong kak yong . I'll try other means. Maybe cari rakan2 saya kat sini yang ada acct maybank . Insyallah akan saya usahakan untuk rasa sayang for kak yong.


GravatarCongrat!!!

Walaweiiiiii lah korang yg anjurkan nih!!.
Dan Toucheeeeeee pada semua yg dah berbudi.....
Dah lama ...Gua tak godek2 Blog kenkawan semua siut!!!
Gua terpanggil gak untuk PROJEK MEGA KAK YONG nih....

Gua 'UP' cikit supaya dapat cepat beli LAPPY Baru untuk Kak Yong huhuuuuuu......

Besuk Gua Pubblish link nih dan Gua bank in kan....

Huhuuuuuuuuu!!!!

Dj Epoi


GravatarSalam.....

Gua terpanggil gak kesini....
Gua Up sikit...supaya KAK YONG kita dapat beli lappy nya huhuuuu....

Besuk Gua bank in kan....
Walaweiiiiiiiiii...
Tq dan Tahniah Tuan Tanak Kedaun BLOG ini...

Kat Bawah link...ENTRY khas buat Kak Yong....
http://epoi8787.blogspot.com/200...yong- gangs.html


GravatarSaya pun join sekali...

http://mhzfamily.blogspot.com/20...r-kak- yong.html


Gravatarkina pun nak join gak...

http://mamaadam09.blogspot.com/2...g-kak- yong.html

kina doakan supaya misi kita akan berjaya. sape lagi yg nak TOLONG kalau x kita sesama insan.

hari ini hari kak yOng. esok lusa KITA? sape yg tahu....


Gravatarok...sesiapa yang ada buat entry lagi, tapi nama takde dalam senarai...tolong maklumkan


GravatarAssalamualaikum.

Alamak maybank jem. Malam nanti saya masukkan. Dah ambil no acc.

Kalau tak beritahu/sms tak boleh ke.


GravatarBoleh juga kalau tak bgtau... ramai pun yg buat begitu.. tp teta[p dikira sbb kebetulan akaun saya itu memang tidak digunakan


GravatarSalam..

Sy join kempen ni. duit dh transfer (maap tk byk sbb belum gaji..huhu)..
n sticky mode kempen pon dah buat..

leh refer kat link ni yerk..

http://zaranfamily.blogspot.com/...r-kak- yong.html

smoga cpt2 kak yong dpt pc/lappy baru. rindu dh bace catatan die..=D


Gravatarthanx Lily....tak kira jumlah nya kecil atau besar...semua ini nilainya di sisi ALLAH tidak kita ketahui kan?

Terima kasih semua terkini...


Berikut adalah fakta nombor berkaitan Project Mega Blogger ini :

Tarikh Bermula : 18 November 2009
Jumlah Sumbangan Cadangan : RM 10 seorang
Sasaran Kutipan Total : RM 1100
Jumlah Terkumpul : RM 640
Baki Sasaran : RM 460
Jumlah Penderma : 15 orang
Tarikh Akhir Sumbangan : Sehingga kutipan mencukupi

Hari Pertama
Jumlah Kutipan : RM 250
Jumlah Penderma : 10 orang

Hari Kedua (sehingga 4.30pm)
Jumlah Kutipan : RM 390
Jumlah Penderma : 5 orang

Fakta Menarik
Penderma RM 250 : 1 orang
Penderma RM 100 : 2 orang
Penderma RM 30 : 3 orang
Penderma RM 20 : 1 orang
Penderma RM 10 : 8 orang


GravatarKawan2, saya perlukan pendapat kalian...

Saya ada dapat lappy dengan harga RM 350. Masih elok cuma bateri saja dah kong. Jadi ia bergantung dengan elektrik.

Satu lagi RM 1100 masih ada warranty sehingga bulan 4 tahun depan. Yang mana satu perlu saya pilih??


Gravatarsori lewat tgk msg...ermmm insyaAllah sat lagi sy derma setakat mampu..

asha cadang yg ada waranty tu...better skit kot...


GravatarSaya pun join kempen ye.. Ini linknya http://sha-noraishah.blogspot.co...r-kak- yong.html

nak sangat ikut bantu tp hubby x gaji lagi..maaf ye..

Rindu catatan kak yong...


GravatarPija, seeloknya bagi yang elok dan masih ada warranty sebab kalau apa2 terjadi masih ada jaminan
tapi semuanya bergantung kepada jumlah yang dapat dikutip dan cadangan adakan poll undian pada semua terlibat rasanya lebih adil
p/s: saya balik kg weekend nie dan tak dapat nak feedback apa2 utk dua hari.. saya ikut cadangan ramai jea kalau diwaktu tu dah nak buat apa2 keputusan..


GravatarSalam.....Mak Cik..!!

Gua dah transfer bank in petang tadik
jam 6.18 petang...20/11/09
num akaun 11304 204 6831

Yap!!! yg terbaik ..rasanya yg masih ada warranty.....tak yah nak fening2 kepala..

Tapi kalau CUKUP duit apasalahnya ... BARU TERUS....tak beza banyak ponk...


GravatarSalam.. saya prefer yang RM1100 tu ah..


GravatarSalam. Iela ada book pc desktop harga rm150 p4 from uor blogger... klu list teratas ada rezeki..insyallah..so baki leh bantu other side..tp better go on the lappy yg rm1100 sbb tkt yg nie depand on nasib je..huhuhu'

Wa..br 2 hr da mencecah separuh bajet..mmg k.yong amat dirindui..klu dia tahu ni pasti terharu.. daku leh tengok on behalf dia je..esok nak g umah dia nie weh..


GravatarSalam Akak...

Saya pun nak join... Sticky entry dah post jugak.. Insyaallah, esok saya bank in ye. Malam ni.. oppss.. pagi ni.. online banking dah tutup..

p/s: Memang rindu kan kak yong...


GravatarAdusssss ... saya baru dp tahu tentang ini. So, tergesa2 saya buat sticky entry. Saya ingin bantu ... InsyaAllah!!


Gravatarmana2 jew lah ct..


GravatarSaya baru tahu mengenai projek ni hari ini. Sunyi tak dpt baca tulisan kak yong..masih segar ingatan (bersastera plak :-p) bila kak yong menyapa di 09shop sy mengenai hajat beliau ingin ber CD..tp sbb komitmen beliau rasa tak termampu utk tunaikan..
Saya tlh buat n3 dlm blog & menyumbang yg termampu..semoga usaha kita semua di berkati...hari ni hari beliau..akan dtg mgkn kita pula..hanya Allah yg tahu


GravatarSalam..
Tahu mengenai Projek ini melalui blog Kak Atty.
Semoga setiap sumbangan akan mempermudahkan perjalanan projek ini dan semoga Kak Yong boleh menjalankan aktivitinya seperti biasa.

Salam ceria dan selamat beramal


GravatarOpen 3rd Party Transfer

Status: Successful
Reference number: 1351643187
Transaction date: 21 Nov 2009 13:10:21
sitisifir,

ni je mampu terberi..nti sy buat banner kat sidebar...terus ke entry ni...

Amount: RM10.00

From Account: xxxxxxxxxxBSA

To Open 3rd Party Account : 113042046831
3rd Party Email Address : sitisifir10@yahoo.com.my
Account Holder Name : NORHAFIZA BINTI MADZ


GravatarKalian, hari ini saya ada tetamu...tapi saya masih pantau jumlah sumbangan itu cuma tak dan nak kira2 lagi... saya minta maaf sangat dan akan cuba mention jumlahnya sesegera mungkin


GravatarAssalamualaikum semua.

Kak pun dah transfer malam tadi.

Wassalam


GravatarAkak siti,
Kami nk join berkempen. n3 link http://alinalan.blogspot.com/200...or- kakyong.html

Semoga usaha murni ini berjaya & kt akan terus keep in touch with Kak Yong.


GravatarThanx k.Nisha n Mommamia...

Berikut adalah fakta nombor berkaitan Project Mega Blogger ini :

Tarikh Bermula : 18 November 2009
Jumlah Sumbangan Cadangan : RM 10 seorang
Sasaran Kutipan Total : RM 1100
Jumlah Terkumpul : RM 885
Baki Sasaran : RM 215
Jumlah Penderma : 26 orang
Tarikh Akhir Sumbangan : Sehingga kutipan mencukupi

Hari Pertama
Jumlah Kutipan : RM 250
Jumlah Penderma : 10 orang

Hari Kedua
Jumlah Kutipan : RM 460
Jumlah Penderma : 8 orang

Hari Ketiga (sehingga 5.15 pm)
Jumlah Kutipan : RM 175
Jumlah Penderma : 8 orang

Fakta Menarik
Penderma RM 250 : 1 orang
Penderma RM 100 : 3 orang
Penderma RM 50 : 1 orang
Penderma RM 30 : 3 orang
Penderma RM 20 : 2 orang
Penderma RM 10 : 14 orang
Penderma RM 5 : 1 orang


GravatarSalam..pija, da dpt no akaun kak yong..t sms ye.. tp dia tertanya2 gak nape nak no akaun.. jenuh cari idea .. seb baik adik ipar yg bongsu nak masuk form 1, so ada la alasan. Tapi nampak sangat macam ada persoalan dihatinya...


GravatarSalam...Mak Cik!!!

Walaweiiii

Clap x 3 buat semua.....
Yeszaaaaaaaaaaaa!!!

Kalian Hebat!

P/S Tuan Tanah....Gua penyumbang gak heheehehh


GravatarMiela, hihi... buat masa ni tak perlukan no akaun kakyong, sbb saya dah orderkan lappy untuk dia. Skang nak bincang masa yang sesuai kot2 ada blogger area sini sama2 nak gi serbu umah dia masa hari nak serah barang


Dj Epoi, huhuhu...sori gua tak ingat nk hapdet...hihi..tapi skang dah.. :P dan DJ sorang ajeww yg serah amaun ituuu


GravatarOk gak tu.. t apa2 hal iela on je..no problem..


Gravatarkak sy dah sumbangkan sedikit dan buat banner...tq


Gravatarmiela

asha...terima kasih


Gravatarakak, saya dah up thread sticky... sori terlambat... tahniah atas usaha yang sangat mengharukan ni... =)


Gravatarbagus usaha ni! baru baca hari ni sebab beberapa hari kepala weng-weng akibat selsema..hu..hu.. insyaallah, usaha murni ni akan berjaya... thumb up semua!


GravatarWalaweiiiiiiiiii......


GravatarUmmu Abdullah, terima kasih

Ros Little Mama, alhamdulillah cuma tinggal lagi RM 180 aje yang nk dihimpunkan

DJ Epoi...saksikanlah ini :

Berikut adalah fakta nombor berkaitan Project Mega Blogger ini :

Tarikh Bermula : 18 November 2009
Jumlah Sumbangan Cadangan : RM 10 seorang
Sasaran Kutipan Total : RM 1100
Jumlah Terkumpul : RM 920
Baki Sasaran : RM 180
Jumlah Penderma : 28 orang
Tarikh Akhir Sumbangan : Sehingga kutipan mencukupi

Hari Pertama
Jumlah Kutipan : RM 250
Jumlah Penderma : 10 orang

Hari Kedua
Jumlah Kutipan : RM 460
Jumlah Penderma : 8 orang

Hari Ketiga
Jumlah Kutipan : RM 175
Jumlah Penderma : 8 orang

Hari Keempat
Jumlah Kutipan : RM 35
Jumlah Penderma : 2 orang

Fakta Menarik
Penderma RM 250 : 1 orang
Penderma RM 100 : 3 orang
Penderma RM 50 : 1 orang
Penderma RM 30 : 3 orang
Penderma RM 20 : 3 orang
Penderma RM 15 : 1 orang
Penderma RM 10 : 14 orang
Penderma RM 5 : 1 orang


Gravatarsaya dah wat entry... tak list pun? ..terlepas pandang ye..


Gravataroh ye ke....okeh sha, saya update selepas ini..maaf ya saya terlepas pandang agaknya terima kasih tolong ingatkan


GravatarSalam..
Sasaran dah semakin dicapai..
Semoga semuanya dipermudahkan..


Gravatarkak pijah, shira wat entry sticky mode...


Gravatarokeh ashAnas..noted


GravatarKorang,
Huhu...sori arini saya lambat update..sbb orang yg bagi sumbangn tak inform saya mll email atau sms...so saya ingat takde duit masuk sehingga tadi tergerak hati nak cek...dan jumlah hari ni sangat WOW!!!! saya sdg dalam proses nak minta kurang sikit sbb RM60 je lagi.... okeh...

lagi satu, smlm ada seorang pindahkan RM 20 kepada saya dari CIMB, tetapi duitnya hanya clear hari ini. Maka saya letakkan dia sebagai penderma hari ini.

Sila kepada mereka yang mahu saya letakkan nama sebagai penyumbang email atau SMS saya...jika tidak, saya memahami itu sebagai tanda sedekah senyap anda sahaja...

Good work guys!!!!!! Proud of this ukhuwwah

Berikut adalah fakta nombor berkaitan Project Mega Blogger ini :

Tarikh Bermula : 18 November 2009
Jumlah Sumbangan Cadangan : RM 10 seorang
Sasaran Kutipan Total : RM 1100
Jumlah Terkumpul : RM 1040
Baki Sasaran : RM 60
Jumlah Penderma : 31 orang
Tarikh Akhir Sumbangan : Sehingga kutipan mencukupi

Hari Pertama
Jumlah Kutipan : RM 250
Jumlah Penderma : 10 orang

Hari Kedua
Jumlah Kutipan : RM 460
Jumlah Penderma : 8 orang

Hari Ketiga
Jumlah Kutipan : RM 175
Jumlah Penderma : 8 orang

Hari Keempat
Jumlah Kutipan : RM 15
Jumlah Penderma : 1 orang

Hari Kelima
Jumlah Kutipan : RM 140
Jumlah Penderma : 4 orang

Fakta Menarik
Penderma RM 250 : 1 orang
Penderma RM 100 : 4 orang
Penderma RM 50 : 1 orang
Penderma RM 30 : 3 orang
Penderma RM 20 : 3 orang
Penderma RM 15 : 1 orang
Penderma RM 10 : 16 orang
Penderma RM 5 : 1 orang


GravatarSalam Pija,

Aduh...terlalu leka mengejar dealine sblm cuti raya....ralat juga terlambat baca pasal kempen ni. Terasa ingin menyumbang tetapi sudah terlambat, Masih berbaki baucer di tangan sbnrnya...Mungkin bukan rezeki saya untuk sama2 membantu kali ini.

Semoga murah rezeki pada semua yang terlibat sama ada secara langsung ataupun tidak langsung...

Semoga Kak Yong dapat kembali menjalankan tugas2 nye selepas mendapat sumbangan daripada kalian...


Gravatarmar, tak apa...doakan perjalanan seterusnya juga lancar...


Name:

Email:

URL:

Comment: ?

Free Commenting by HaloScan.com (Basic Account)


GravatarNeed info.. Lumut ke Ipoh berapa jam erkk? kami sekeluarga tarikh tu inshaAllah akan ada di Lumut, perlu tahu jarak senang nak bajet perjalanan..


Gravatarerk...saya tak pandai geografi...nnt saya tanyakan adik angkatan saya...


Gravataraiseh..daku jauh la pulak..hu3 kalu idak bole join skali..nak sangat jmpa kwn2 blogger sekalian :-(


Gravatarsalam sitisifir.

seelok2nya biarlar tuan penganjur projek ni turut serta dalam penyerahan lappy tuh. jika tak boleh minggu 12 or 13 dec, then amik minggu yang berikutnya.... 19 or 20 dec.

Apa pendapt kawan2 blogger yang lain?

Bagaimana ngan cadgann saya tentang duit xtra untuk pembelian laptop tu?


GravatarDuit lebih tu, mungkin akan bg cash pada anak2 kakyong nanti..

erk...saya kene pegi jugak ek...rasa mcm malu2 kucing nakjumpa org lain oklah, jika ada permintaan, saya cuba juga 13 hb tu...12 hb mmg kompem takleh..

Mamapayish, tanak balik kampung ke minggu tu??


Gravatarsemoga penyerahan tu berjalan ngan lancar...semoga kak yong happy..tak sabar2 nak tunggu n3 penyerahan tu...


Gravatarsu, ye...yg penting sekarang dia dapat laptop baru...


GravatarPijot, hik3..kalu ikut daku nak balik sangat..tp kena tgk jadual en. somi ku yg kdg2 buzi sabtu ahad..hu3..
pepun yg penting lappy tu dpt diserahkan oleh kak yong & sebaiknya tuan penganjur projek mesti ada sama
tak sabar tunggu n3 psl penyerahan nanti


Gravatarhuhu.. eus xtau pn 'kejadian' ni.. lame sudah x jengah blog.. kebizian melanda akhir2 ini.. huhu.. cian kakyong... hope kakyong dpt blk ape yg kakyong dh 'hilang' tu...


Gravatarena duk jauh la klu tak blh join sekali


Gravatarlinda, takpelah...jika ada kesempatan balik ek...

eus, huhuhu takpe, rezeki orang lai utnuk buat kebajikan...

ena, jika ada kesempatan, datang tau...


Name:

Email:

URL:

Comment: ?

Free Commenting by HaloScan.com (Basic Account)



GravatarTahniah untuk anda semua!
Menarik idea turun ramai2 untuk penyerahan lappy ni.. kena tgk tarikh.. kalau free blh turun sekali kot..


GravatarAlhamdulillah..yg baik itu dtg dr Allah..semoga usaha kte mmbawa ke arah hubungan yg lbh baik sesama mukmin..insyaAllah


Gravatarpsl projek penyerahan lappy tu, menarik jgk..bolehla kami2 yg x dpt menjengah ke ipoh tu melihat sndr penyerahan tu dr jauh..tiqah pun mgkn x dpt turun w'pun just tggl kat kuala kangsar.


GravatarSalam....

Walaweiiiiiiii lah koworang semua...
Clapx1000000000 untuk
Kamu!
Kamu!!
Kamuuuuu!!!
Yang turut bersama dalam menjayakan MISI ini....

Miela & Siti.....
Good Job!!!!


Gravatarsalam kak siti,

syukur alhamdulillah, dah tercapai target kita ni. segala jasa baik dari para penyumbang dan yg bersama2 menjayakan projek ini semua di berkhati Allah.


Gravatarbest gak kalau dpt join penyerahan.bila n dimana?


Gravataralhamdulillah..Allah bersama-sama projek murni ini.

Harap kak yong sudi menerima pemberian yang tak seberapa dari kita-kita ini. Dagi yang jauh seperti saya, harap berita penyampaiannya dapat dibaca pun sedah memadai..

Rindukan catatan kak yong


Gravataralhamdulillahhh............eli br dpt msg pasal ni..tgk² jumlah dh tersasar hehhe..mesti k.yong sgt hepi.......hanya tuhan yg dpt membalas jasa baik anda semua


GravatarAlhamdulillah, ramai yg ambil peduli projek ni kan. congrats to kak siti yg berusaha utk launch projek mega bantu kak yong ni. smoga kak yong akan bergembira dgn lappy barunya tu nnti..=D


GravatarOk noted, alhamdulilah dalam masa lima hari sahaja sempurna sudah.. harap selepas nie ada usaha lain untuk bantu orang yang betul2 memerlukan..
salam untuk KakYong, thumbs Up untuk Pija


Gravataralhamdulillah....tahniah to kak ct sifir utk idea bernas ni dan tahniah utk semua yg join kempen ini.

tak sabar tggu kak yong update semula blognya


Gravatartahniah kak yong dan semua rakan2... Alhamdulillah, tertunai juga hasrat kita utk bantu kak yong. tp saya betul2 terkilan.. tak sempat sumbang.. ingat pg ni nak bank in tp dah cukup.. apapun saya tetap doakan yg terbaik tuk kak yong.


Gravataroppss... tahniah kak siti..


Gravatartahniah siti dan sahabat2 blogger yang berjaya melakukan amal jariah ini, semoga Kak Yong gembira menerimanya kela.


Gravataralhmadulillah
mudah - mudahan usaha camni terus berkekalan..
hmmm...
akak nk buat tu?
ras2 klu ade date yg ok..
nak jugak ayu turun ipoh...
mihhaaa...
alang - alang tu boleh jumpa terus!!!
yeeeeeeeeeeeha!


GravatarTahniah dan terima kasih Pija atas keprihatinan pija dalam membantu kak yong. Dan terima kasih juga kepada penyumbang-penyumbang yang sudi menghulurkan sumbangan bagi menjayakan projek Care For Kak Yong ini. Semoga anda semua dimurahkan rezeki dan gembira selalu. Daku on behalf kak yong merasa terharu atas sambutan terhadap projek ini. Anda semua kawan yang heba!!! Clap10x


Gravatarkak pijah, sy bru nak msukkan duit..huhuhu...smlm takle msuk m2u sb server weng skit...adusss...

anyway, tahniahhhh semuaa sb dah bjaya misi...

apa kata pergi beraya di rmh kak yong n bg ms tuh beramai2???hehehe


Gravatarkalo su dok dekat..nak aja su ikut sama....tapi apakan daya...jgn lupa kirim salam sayang utk kak yong


GravatarAlhamdulillah.
Sampaikan salam pd kak Yong ek.


Gravataralhamdulillah...akhirnya projek mega ni telah berjaya dlm masa yg singkat. congrats to pija n all the team!
**boleh baca celoteh kak yong lagi lepas nih.


GravatarKorang...saya terlena semalam tanpa sempat tgk feedback dari korang....pagi ni terkejut dengan respon kalian..

Perlu diingatkan, pengurus hal ini tidak penting, yang penting adalah kalian....kalian yang banyak menolong!!!


GravatarAlhamdulillah... congrats to kak pijah di atas idea yg brilliant ini... sungguh kak pijah sangat2 care... hope dpt jadi mcm akak...
tak sabar nak jumpa kakyong balik...


Gravatartahniah Pija dan kengkawan... saya harap Kak Yong dapat berblog semula selepas ini... rindu nak dengar celoteh dia.


GravatarAshAnas...jangan jd mcm akak ek..akak kuat tido :P

Anon, Yang penting dia dapat cari rezeki semula secara online


Gravatarcadangan supaya baki sumbangan untuk pembelian laptop itu juga turut disumbangkan kepada kak yong! Selain dari laptop, kak yong juga akan menerima sumbangan tunai.


Gravatarterharu ..rupanya ramai lagi yg perihatin..semoga diteruskan semangat saling bantu membantu ini


GravatarAttyfir, ya, mudah2an begitu


GravatarSungguh terharu tengok kita semua bersatu kan . Walaupun saya org negara lain tapi saya tumpang gembira sebab campaign ni berjaya . Pija , kalau jumpa kak yong kirim kan salam sayang dan rindu saya padanya . Time kasih .


Gravataralhamdulillah...tak lama lg kakyong blh guna lappy..

syabas kak pija atas usaha murni ni


Gravatarsalam...

tahniah & terharu dgn kejayaan korg ini... sya baru ada kesempatan utk menjoinkn diri dgn projek ini tp rupa2 sya sudah ktinggalan.... maafkn atas kelewatan dgn urusan sendiri... btw sampaikn salam sya buat k.yong... sedey kerana lewat membantu....


Gravatarpija,

rozy xsempat nak transfer duit... nak take part gak... leh lagi x?
Boleh laaa...


Gravatarcybermummy, ini semua adalah kasih sayang yang terjalin antara kita kan?

Nadiah, bukan usaha saya sorang kan..kan??

green apple, tak apa....yang penting kita semua gumbira

Rozy, huhu....bukan menolak tuah ni tapi duit dah lebih...kang kalau saya masih kumpul lagi nnt org tanak caya saya dah..huhu..anyway, duit memang ada lebih rm 40 dan semua dah setuju yang tu kira sedekah kepada kakyong...

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!