Tuesday, July 21, 2009

Award dari Chempaka



Bismillah,

Uu...Letih! Sampai di Parit Buntar jam 1 pagi, paginya siapkan anak2 gi PASTI. Tgk2 diorang cuti Isra' Mi'raj. Ini second time kami dengan gigih bawa anak ke sekolah dan bila dah sampai depan pagar, pagarnya bertutup. Ha ha...Sungguh umi korunk jenis tak tgk kalendar! Sepanjang 3-4 hari lepas saya tidak masuk ke Ratuhati untuk 'bertindak sebagai orang yang menggalakkan penyusuan ibu'. So skang nak ajak kawan2 bukan setakat join saya di dalam thread yang sama, tapi masuklah contestnya.

Ini adalah entry khas untuk menerima award dari Chempaka. Berpeluh2 saya mencari link dia dari Google lah, yahoo lah. Last2 ada dalam bloggerlist kakyong! Seb lak makcik kakyong yang dah mulakan bisnes baru ittew ramai kawan! Ngeh ngeh....

Tenkiu Chempaka!!!

Owh ya..saya ada menang satu contest. Itupun ada blogger lain yang wish congrates dalam blog ini. Actually hari Khamis lalu saya buka juga beberapa kali tapi tak juga ketahuan resultnya. Anyway thanks to ZARASHOPPE. Lepas ni saya dengan malu2 kucing nak bagi alamat juga pada Farah Sarakids sebab hadiah dapat no 2 belum saya tuntut lagi dan dia dah popet2 bagitau hadiah saya dia dah bungkus tinggal nak pos. Segan ma nak claim sbb tak pi majlis dia...huhu
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!