Thursday, July 16, 2009

Parcel from UIA??

Bismillah,



Saya terkejut dapat surat dari UIA. Bilakah pula saya minta nak sambung belajar di sana? Ekekeke... Lalu saya pulun buka.


Owh, rupanya ada si comel di atas. Saya buka untuk tgk compartment di dalamnya.


jeng jeng...dan ia adalah amat seswai utk saya bawa balik kampung malam karang.

Hadiah yang manis ini, dikirimkan oleh Ayu Sidratul Muntaha buat saya. Terima kasih banyak Ayu bila Ayu buat akak rasa persahabatan betul2 ada dalam diri Ayu. Satu masa dulu, saya pernah sama2 tumpang sedih dengan apa yang dia alami tapi insya ALLAH langit tak selamanya mendung kan Ayu?

Sape2 jumpa org kurus mcm lidi bawak beg bunga2 coklat mcm ni, itu mungkin sitisifir10 :) Saya akan ada di Kelantan Terengganu for the next three days...keep on berkempen tentang penyusuan susu ibu yaa...

p/s : siapa kata Bloggers adalah orang yang kesunyian, lihat...kami ada ramai kawan!!
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!